Ik heb dat bij elk nummer van Bløfquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken begint bij mij het willekeurig janken om liedjes tijdens de Top 2000 pas de 30e maar ik begin alvast.
Die is wel echt genieten. The Chain heeft gewoon een heel mooi plekje in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die Gold Dust Woman het mooiste nummer van Fleetwood Mac vindt?
Bookmarkquote:
ruim 3 maanden te vroeg, maar alvast bedanktquote:
Te laat! Nummer van Peter Kelder is al geweestquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi nummer dit, maar eerlijk, ik vind dit een beetje een matige studio-uitvoering. Voor In Vogelvlucht had hij 'm best nog eens mogen inzingen. Hij klinkt hier nog zó jong.
IK BEN ER
Zit me niet te jennen manquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Te laat! Nummer van Peter Kelder is al geweest
Heel Rumours heeft een plekje in mijn hartquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is wel echt genieten. The Chain heeft gewoon een heel mooi plekje in mijn hart.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef MTheBassman het volgende:
Vlad the Tama Impaler
oke ik ga al weg
Goed idee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef alopio het volgende:
Voluma weer wat hoger voor
TAME IMPALE GODEN![]()
![]()
omdat je 3fm hebt geboycot gok ikquote:
nou nou nou nouquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel een van de beste nummer afgelopen 10 jaar![]()
Ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Te laat! Nummer van Peter Kelder is al geweest
en radio 2 dan ook...die draaien m ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je 3fm hebt geboycot gok ik
Haha, luister sowieso bijna nooit meer radio.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je 3fm hebt geboycot gok ik
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Je had er moeten zijn toen Peter was ja
Het is gewoon heel goed, lekker hoor ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tame Impala ben ik wel meer gaan waarderen nadat ik het vaker ging luisteren... in het begin vond ik het echt niks
voor dat jij er was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?
Het groeit langzaamaan ook aan me. Het is gewoon pure relaxte moderne muziek done wellquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tame Impala ben ik wel meer gaan waarderen nadat ik het vaker ging luisteren... in het begin vond ik het echt niks
over 20.5 uur alweer Gijsquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:30 schreef Isorden het volgende:
fuck man, over een half uur alweer Ruud
O is dat het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Anderhalf uur geleden ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |