en radio 2 dan ook...die draaien m ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je 3fm hebt geboycot gok ik
Haha, luister sowieso bijna nooit meer radio.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je 3fm hebt geboycot gok ik
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Je had er moeten zijn toen Peter was ja
Het is gewoon heel goed, lekker hoor ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tame Impala ben ik wel meer gaan waarderen nadat ik het vaker ging luisteren... in het begin vond ik het echt niks
voor dat jij er was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?
Het groeit langzaamaan ook aan me. Het is gewoon pure relaxte moderne muziek done wellquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tame Impala ben ik wel meer gaan waarderen nadat ik het vaker ging luisteren... in het begin vond ik het echt niks
over 20.5 uur alweer Gijsquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:30 schreef Isorden het volgende:
fuck man, over een half uur alweer Ruud
O is dat het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Anderhalf uur geleden ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hero met Toen ik je zag? Hoelaat is die geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |