Nee maar ik heb toch besloten dat ik zijn stem een beetje een act vind.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herman kan wat jou betreft van het dak springen?

Later als je groot bent?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is dit nu later vraagt Stef Bos zich af.

quote:

Die staat zo hoog dat Mex hem niet meer gaat horen.quote:

had ik lekker toch gelijkquote:

Een keertje mag wel, alleen niet constant.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze praatte door de outro heen en ik zie geen haatreacties, hoe kan dat?

Wowwat, die staat de laatste jaren nooit zo hoogquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staat zo hoog dat Mex hem niet meer gaat horen.

Ah mooiquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staat zo hoog dat Mex hem niet meer gaat horen.

Die vind ik echt genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die Gold Dust Woman het mooiste nummer van Fleetwood Mac vindt?

Ja al staat die bij mij ook in mijn Top 500quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:

Misschien wel. Hier wel denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:

Ja. Geeft niet verder, is onschadelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:

Ik heb dat bij elk nummer van Bløfquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken begint bij mij het willekeurig janken om liedjes tijdens de Top 2000 pas de 30e maar ik begin alvast.

Die is wel echt genieten. The Chain heeft gewoon een heel mooi plekje in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:26 schreef cafca het volgende:

Bookmarkquote:

ruim 3 maanden te vroeg, maar alvast bedanktquote:

Te laat! Nummer van Peter Kelder is al geweestquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi nummer dit, maar eerlijk, ik vind dit een beetje een matige studio-uitvoering. Voor In Vogelvlucht had hij 'm best nog eens mogen inzingen. Hij klinkt hier nog zó jong.
IK BEN ER

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |