Probeer die van Brel eens.quote:
* OscarMopperkont deed paar jaar geleden een Brel special op Radio 49quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe mij maar het origineel van Brel ipv deze overacting. Al is dit de enige waarbij ik Herman nog wel accepteer
Alfred J. Kwik Kwek en Kwak.quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef peaceman het volgende:
Goh aasde Dagoduck op de topicsluiter misschien?
Herman kan wat jou betreft van het dak springen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe mij maar het origineel van Brel ipv deze overacting. Al is dit de enige waarbij ik Herman nog wel accepteer
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liefde van Later.
Dikke lagen kippenvel hier
Volgens klein orkest. Lullo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Zorro het volgende:
Liefde van Later, maar ja later is allang begonnen aldus de Dijk![]()
Is dit nu later vraagt Stef Bos zich af.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:24 schreef Zorro het volgende:
Liefde van Later, maar ja later is allang begonnen aldus de Dijk![]()
Annemieke godin ja..die mag datquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze praatte door de outro heen en ik zie geen haatreacties, hoe kan dat?
Ja begint dat nou alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |