Dan verschillen wij daarover van meningquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, nee. Dat is iets wat ik nou echt nooit begrepen heb. Zowat ieder ander nummer van The Smiths is beter dan het immens overgewaardeerde How Soon Is Now.
Ik ben blij dat het adres van de vereniging nu bij de volgende secretaris staat, moet zeggen dat ik weinig last had, maar nu gelukkig nog minderquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is inderdaad best irritant. Ik krijg ook nog steeds veel rotzooi post omdat ik ooit kvk geregistreerd was.
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Cee het volgende:
679 There Is A Light That Never Goes Out The Smiths >> ik ben hier nog niet helemaal uit <<
quote:
tja dan heeft ze een punt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar gaat het draadje op twitter dus ook over.
Dat alles online te vinden is incl je woonadres en als je dan dus een mening hebt gegeven op internet of op tv dat je dan stront figuurlijk voor je deur krijgt.
Geen zon, geen strand, maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.quote:
Verdomme.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen zon, geen strand, maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.
Chiquitita is gewoon een van hun beste.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:05 schreef Cee het volgende:
Zo, terug van een kort tripje over de grens, we gingen heen met volop zon en terug in de natte snil.
Top 2000 was gelukkig goed te ontvangen onderweg dus een traantje weggepinkt bij Once upon a Time, The long and Winding Road, No Surprises en verder ongegeneerd als een blij ei meegezongen met ABBA's bananennummer.
Goede les om niet overal maar je mening te moeten delen. Types als Aafje die denken dat de wereld op hun mening zit te wachten bij Pauw en Jinekquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar gaat het draadje op twitter dus ook over.
Dat alles online te vinden is incl je woonadres en als je dan dus een mening hebt gegeven op internet of op tv dat je dan stront figuurlijk voor je deur krijgt.
Het wordt nu na 2 jaar uitgeschreven zijn pas minder. Maar ja, zo erg is het nou ook allemaal weer niet. Gewoon irritant. Zoals spam in je mailbox dat ook is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het adres van de vereniging nu bij de volgende secretaris staat, moet zeggen dat ik weinig last had, maar nu gelukkig nog minder
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen zon, geen strand, maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |