Broekje uit voor 690 en 679.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
690 Lullaby The Cure
689 Never Be Clever Herman Brood & His Wild Romance
688 Sailing Rod Stewart
687 I Alone Live
686 Crazy Little Thing Called Love Queen
685 Just A Little Bit Of Peace In My Heart Golden Earrings
684 One Way Wind The Cats
683 American Idiot Green Day
682 I Bet You Look Good On The Dancefloor Arctic Monkeys
681 Don't Dream It's Over Crowded House
680 Waterfront Simple Minds
679 There Is A Light That Never Goes Out The Smiths
678 Walk On The Wild Side Lou Reed
Toveren van Herman van Veen staat er toch in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom staat Kinderen voor Kinderen eigenlijk niet in de Top 2000? FAIL
stoppen met de Kamer van Koophandel omdat je als ZZPer geen bedrijfspand gebruikt en dus alles aan je deur krijgt. En dan niet alleen bedrijfsmatig maar ook grootbekken die gewoon je adres kunnen vinden als je een keer een mening hebt gegeven op twitter bijv of bij Pauwquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke en wat wil ze dan, behalve hoereren?
De kerstezelquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En welk nummer dan?
Wakker met een Wijsje. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet....
En natuurlijk Het Tietenlied.
Meest ondergewaardeerde nummer van de lijst. Als we de meuk die nu in de top 10 staat eens zouden kunnen inruilen voor dit nummer...quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
straks There is a light that never goes out schat !
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde nummer van de lijst. Als we de meuk die nu in de top 10 staat eens zouden kunnen inruilen voor dit nummer...
Ik zie echt nummers rond 2000 staan die ik beter vind dan There is a Light.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde nummer van de lijst. Als we de meuk die nu in de top 10 staat eens zouden kunnen inruilen voor dit nummer...
Je bent bijziend?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie echt nummers rond 2000 staan die ik beter vind dan There is a Light.
ow ze heeft er last van dus... moet ze een postbusnummer nemen. Opgelost..... Next!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de Kamer van Koophandel netter omgaat met privacygevoelige gegevens en dat het niet verplicht is om je eigen adres op te geven als je zzp'er bent.
Jij bent echt zo'n hipster niet te gelovenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie echt nummers rond 2000 staan die ik beter vind dan There is a Light.
Ben meer van de blauwe ogen maar voor haar maak ik een uitzonderingquote:
Heeft erin gestaan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom staat Kinderen voor Kinderen eigenlijk niet in de Top 2000? FAIL
mag dus niet een postbusnummer zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ze heeft er last van dus... moet ze een postbusnummer nemen. Opgelost..... Next!
Ook bij eenmanszaken en dergelijke...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef Nizno het volgende:
ow en het schijnt dat je KvKnummer als ZZPer gelinkt is aan je BSN
Lekker in je Live snijden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Ties02 het volgende:
Tijdens Live weer lekker in mezelf snijden
ik richt wel een BV opquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook bij eenmanszaken en dergelijke...
Identiteitsfraude is super easy
dat is dan stom.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag dus niet een postbusnummer zijn
Nee hoor.quote:
Het is inderdaad best irritant. Ik krijg ook nog steeds veel rotzooi post omdat ik ooit kvk geregistreerd was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag dus niet een postbusnummer zijn
Dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ze heeft er last van dus... moet ze een postbusnummer nemen. Opgelost..... Next!
Nog steeds droog hier, zonnetje is nu wel echt weg helaas ;'( heb de zonneschijn met die kale bomen in winter altijd erg mooi gevonden.quote:
ja daar gaat het draadje op twitter dus ook over.quote:
Pff, nee. Dat is iets wat ik nou echt nooit begrepen heb. Zowat ieder ander nummer van The Smiths is beter dan het immens overgewaardeerde How Soon Is Now.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
How Soon Is Now? is alleen al beter dan There Is A Light
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |