Heeft erin gestaan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom staat Kinderen voor Kinderen eigenlijk niet in de Top 2000? FAIL
mag dus niet een postbusnummer zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ze heeft er last van dus... moet ze een postbusnummer nemen. Opgelost..... Next!
Ook bij eenmanszaken en dergelijke...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef Nizno het volgende:
ow en het schijnt dat je KvKnummer als ZZPer gelinkt is aan je BSN
Lekker in je Live snijden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Ties02 het volgende:
Tijdens Live weer lekker in mezelf snijden
ik richt wel een BV opquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook bij eenmanszaken en dergelijke...
Identiteitsfraude is super easy
dat is dan stom.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag dus niet een postbusnummer zijn
Nee hoor.quote:
Het is inderdaad best irritant. Ik krijg ook nog steeds veel rotzooi post omdat ik ooit kvk geregistreerd was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag dus niet een postbusnummer zijn
Dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ze heeft er last van dus... moet ze een postbusnummer nemen. Opgelost..... Next!
Nog steeds droog hier, zonnetje is nu wel echt weg helaas ;'( heb de zonneschijn met die kale bomen in winter altijd erg mooi gevonden.quote:
ja daar gaat het draadje op twitter dus ook over.quote:
Pff, nee. Dat is iets wat ik nou echt nooit begrepen heb. Zowat ieder ander nummer van The Smiths is beter dan het immens overgewaardeerde How Soon Is Now.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
How Soon Is Now? is alleen al beter dan There Is A Light
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |