Ja hoewel Chris Cornell en Chester Bennington wel echt een shock warenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.
Je kunt iemand wel van SBS6 weghalen, maar je krijjgt SBS6 niet.... enzquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Evelien weten dat het eigenlijk om de muziek draait en niet om een of andere autocuezombie van de campingzender?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hoor, Eagles afkappen vanwege dat zuipgeintje
Misschien wel, misschien niet. Either way, wordt er dan gescoord toch?quote:
Zeker chris Cornell, dat was ook een genie hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja hoewel Chris Cornell en Chester Bennington wel echt een shock waren
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan nog George Michael en Carrie Fisher de laatste dagen... Ik was toen echt pissig op 2016.
tja er zijn er zat die in de gevarenzone zittenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor 2018, kan dus alleen maar kutter worden
hielp het?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan nog George Michael en Carrie Fisher de laatste dagen... Ik was toen echt pissig op 2016.
2017 is nog niet overquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja er zijn er zat die in de gevarenzone zitten
2017 viel ook niet mee met oa Chris Cornell en Chesterquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor 2018, kan dus alleen maar kutter worden
Wordt ook elk jaar meer natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja er zijn er zat die in de gevarenzone zitten
Charles Bradley vooralquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja hoewel Chris Cornell en Chester Bennington wel echt een shock waren
Ja hallo, die deden het zelfquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
2017 viel ook niet mee met oa Chris Cornell en Chester
Nee, bij een vriendin/relatie heet dat geen scoren, dan is het gewoon dagelijks sporten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Either way, wordt er dan gescoord toch?
Potato, potatoquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, bij een vriendin/relatie heet dat geen scoren, dan is het gewoon dagelijks sporten.
Oh jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Charles Bradley vooral![]()
Meest vriendelijke artiest ooit misschien wel.
Daarom, zal er iemand op 31 december nog voor vuurwerk zorgen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
George Micheal ging ook op nippertje nog in 2016
Ja, dat was ook wel even een shockquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
En Walter Becker van Steely dan
En dit knijpen ze dan niet af.... uhm kappen ze dan niet afquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef Isorden het volgende:
Te snel gezeken, dit zeiknummer is nog niet over
Als Paul McCartney dan zou sterven dan wordt ik echt leip, en niet op de knuffelige rave manier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, zal er iemand op 31 december nog voor vuurwerk zorgen?
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dit knijpen ze dan niet af.... uhm kappen ze dan niet af
Bløf op 1quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef alopio het volgende:
Alhoewel, stel je voor dat 2018 alleen brengt dat ze bus van Bløf de waterkering is afgegleden.....krijgen we helaas wel nog meer en nog hoger Bløf
ja ook die.... en ook een paar echte oudjes he?!quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
En Walter Becker van Steely dan
Misschien dat we die gasten van Blof kunnen laten verdwijnen zonder dat iemand daar ooit achterkomt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef alopio het volgende:
Alhoewel, stel je voor dat 2018 alleen brengt dat ze bus van Bløf de waterkering is afgegleden.....krijgen we helaas wel nog meer en nog hoger Bløf
Tom Petty had ook nog prima een aantal jaar meegekunnenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ook die.... en ook een paar echte oudjes he?!
Maar Bradley was wel weer een shock. Zo'n ontzettend vriendelijke man.
je vriendin weg?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer, dit is wel echt kut
Dat zou ik ook echt heel kut vindenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Paul McCartney dan zou sterven dan wordt ik echt leip, en niet op de knuffelige rave manier.
Dan rijd ik met mijn auto de berm in, en ik kan geeneens autorijden.quote:
oh ja... dat was ook wel ff... wtf?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tom Petty had ook nog prima een aantal jaar meegekunnen
Ja en ook zo laat bekend gewordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ook die.... en ook een paar echte oudjes he?!
Maar Bradley was wel weer een shock. Zo'n ontzettend vriendelijke man.
Avondquote:
Ja die is op naar hoes.quote:
die is allang dood.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Paul McCartney dan zou sterven dan wordt ik echt leip, en niet op de knuffelige rave manier.
Kunnen we daar geen FOK! Top2000 topic crowdfunding voor starten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat we die gasten van Blof kunnen laten verdwijnen zonder dat iemand daar ooit achterkomt.
Stuur je ons nou liefs.... uit londen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog iets gemist vanavond? The Best natuurlijk, PSV genot.
Port Sherry Vermouth?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat al op deze reactie te wachtenquote:
Peter Gunn Themequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie heeft de samenvatting paraat ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut hipsterquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arjen is aan het backpacken in Australië en luistert ondertussen naar de top200, wat een avonturier!
Nee, Philips Sport Verenigingquote:
Dat had ik toen Prince ging. Ik was jarig die dag.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
* OscarMopperkont wist gelijk over wie het ging
precies.. Ken je Change for the world?quote:
Dat was ook wel genotquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arjen is aan het backpacken in Australië en luistert ondertussen naar de top2000, wat een avonturier!
heeft je een plek in de top 3 gekostquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
N
[..]
Ja die is op naar hoes.
Nog effe een uurtje meepakken
Jaquote:
Hoeveel posts had ik?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft je een plek in de top 3 gekost
En heb even stokbroodjes met brie geregeld.quote:
Allebei. Allebei kut, maar dan wel de 1998+ millenialquote:
Van zeven uur tot nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toen gooide ik haar de deur uit, was toch die single knipquote:
Had je beter tijdens Karin kunnen doen, had je haar bloemen mee kunnen gevenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee toen gooide ik haar de deur uit, was toch die single knip
Die is mooi inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. Ken je Change for the world?
Moderne Imagine wat mij betreft. Dat dat niet in de top 2000 staat is een regelrechte schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |