Dat zou ik ook echt heel kut vindenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Paul McCartney dan zou sterven dan wordt ik echt leip, en niet op de knuffelige rave manier.
Dan rijd ik met mijn auto de berm in, en ik kan geeneens autorijden.quote:
oh ja... dat was ook wel ff... wtf?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tom Petty had ook nog prima een aantal jaar meegekunnen
Ja en ook zo laat bekend gewordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ook die.... en ook een paar echte oudjes he?!
Maar Bradley was wel weer een shock. Zo'n ontzettend vriendelijke man.
Avondquote:
Ja die is op naar hoes.quote:
die is allang dood.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Paul McCartney dan zou sterven dan wordt ik echt leip, en niet op de knuffelige rave manier.
Kunnen we daar geen FOK! Top2000 topic crowdfunding voor starten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat we die gasten van Blof kunnen laten verdwijnen zonder dat iemand daar ooit achterkomt.
Stuur je ons nou liefs.... uit londen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog iets gemist vanavond? The Best natuurlijk, PSV genot.
Port Sherry Vermouth?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog iets gemist vanavond? The Best natuurlijk, PSV genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |