dat weet ik, maar die tijd heb ik niet bewust meegemaakt Diana wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mij ook welMaar het origineel is een tribute aan Marilyn Monroe

dus daarom ben je maar groot gaan wonen? Komt de droom toch dichterbij...quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
niets mis mee, vuilnisman worden is nog altijd een droom.

quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce is en zal nooit echt mijn ding zijn. Nooit wat speciaals gevonden. Misschien maar een keertje live zien voordat die de pijp uit gaat.

Ga ik wel mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce is en zal nooit echt mijn ding zijn. Nooit wat speciaals gevonden. Misschien maar een keertje live zien voordat die de pijp uit gaat.

A glory hole is a hole in a wall, or other partition, often between public lavatory stalls or adult video arcade booths, for people to engage in sexual activity or observe the person in the next cubicle while one or both parties masturbate. In addition to the penis, fingers or the tongue may be inserted into the hole.quote:

Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:

Mannenhumorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Glory holes
Well they're worth a try
Glory holes
Yeah instead of a young girl try
Glory holes
Glory holes

in het maisveld was leuker geweest. Hoefde je hem er niet bij te zien en kon je de mais in je oren stoppen zodat je ook niets hoefde te horen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.

Glory holesquote:

Ik wil nog heel graag een keer naar zijn concertquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
2 x live gezien. Live leuker dan op de plaat

Dat is in elk geval wel iets wat iedereen zegt.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:

Werd me al verteld hier, vandaar de opmerking. Vast zo'n gevalletje Deep Purple die live ook 10 keer beter warenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:

quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
A glory hole is a hole in a wall, or other partition, often between public lavatory stalls or adult video arcade booths, for people to engage in sexual activity or observe the person in the next cubicle while one or both parties masturbate. In addition to the penis, fingers or the tongue may be inserted into the hole.
Ik heb echt geen gevoel voor humor

Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.

Mijn ouders zijn in 1985 naar een concert van hem geweest in de Kuip.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:

quote:

Welkom terug Linkquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Dat was het werkjaar 2017![]()

quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()

quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()

*vinktquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef cafca het volgende:
Niet een van de besten van Bruce, dit. Maar iig beter dan dat saaie Philadelphia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |