Nee tussen 5 en 10 seconden heb ik zelfmoordneigingen en daarna dwaal ik af en ben ik weer veiligquote:Op donderdag 28 december 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus tijdens je sprong dwaal je af?
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit doet goede muziek met jou? Hemeltjelief.
Mannenhumor denk ik.quote:
Omdat Nederland zoals altijd totaal geen smaak heeft.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:07 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom staat Streisand vaker in de T2K dan Madonna?
net op tijd danquote:Op donderdag 28 december 2017 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee tussen 5 en 10 seconden heb ik zelfmoordneigingen en daarna dwaal ik af en ben ik weer veilig
We zitten in ieder geval een keertje op 1 lijnquote:Op donderdag 28 december 2017 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Jij verwoordt het wat duidelijker
Goodbye Lady Di.quote:
Mannen hebben humor!quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is toch ook wel mooi hoor
Stiekem vinden jullie het ook leukquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zitten in ieder geval een keertje op 1 lijn
Goodbye yellow brick road overigens een prachtig nummer van hemquote:
Uhm nee, vrouwen hebben gewoon soms vaak geen humor.quote:
woon je zo groot?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, even de container buitenzetten en jullie zijn weer een half topic verder.
Ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 22:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stiekem vinden jullie het ook leuk
Goede vraagquote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goodbye yellow brick road overigens een prachtig nummer van hem![]()
Waarom staat ie er verdomme niet in?
quote:
mij echt aan diana. indrukwekkende uitvaart is me wel bijgebleven.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied doet me denken aan Marilyn Monroe
Nee Dianaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef Persefoneia het volgende:
Deze is mooi en echt iedereen weet waar en over wie het gaat. Elton John
Dit gaat heul niet over Elton Johnquote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef Persefoneia het volgende:
Deze is mooi en echt iedereen weet waar en over wie het gaat. Elton John
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhm nee, vrouwen hebben gewoon soms vaak geen humor.
Daarom vinden jullie mannenhumor stom... omdat jullie dus geen gevoel voor humor hebben.
Da's inderdaad een hele mooie. Denk een van mijn favorieten zelfs.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goodbye yellow brick road overigens een prachtig nummer van hem![]()
Waarom staat ie er verdomme niet in?
container op trailer?quote:
Ja, mij ook welquote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij echt aan diana. indrukwekkende uitvaart is me wel bijgebleven.
Grappig.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhm nee, vrouwen hebben gewoon soms vaak geen humor.
Daarom vinden jullie mannenhumor stom... omdat jullie dus geen gevoel voor humor hebben.
Nee die staat aan het begin van de oprijlaan en wordt morgen geleegd. Net als de onze.quote:
Glory holesquote:
dat weet ik, maar die tijd heb ik niet bewust meegemaakt Diana wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mij ook welMaar het origineel is een tribute aan Marilyn Monroe
dus daarom ben je maar groot gaan wonen? Komt de droom toch dichterbij...quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
niets mis mee, vuilnisman worden is nog altijd een droom.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce is en zal nooit echt mijn ding zijn. Nooit wat speciaals gevonden. Misschien maar een keertje live zien voordat die de pijp uit gaat.
Ga ik wel mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce is en zal nooit echt mijn ding zijn. Nooit wat speciaals gevonden. Misschien maar een keertje live zien voordat die de pijp uit gaat.
A glory hole is a hole in a wall, or other partition, often between public lavatory stalls or adult video arcade booths, for people to engage in sexual activity or observe the person in the next cubicle while one or both parties masturbate. In addition to the penis, fingers or the tongue may be inserted into the hole.quote:
Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Mannenhumorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Glory holes
Well they're worth a try
Glory holes
Yeah instead of a young girl try
Glory holes
Glory holes
in het maisveld was leuker geweest. Hoefde je hem er niet bij te zien en kon je de mais in je oren stoppen zodat je ook niets hoefde te horen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.
Glory holesquote:
Ik wil nog heel graag een keer naar zijn concertquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
2 x live gezien. Live leuker dan op de plaat
Dat is in elk geval wel iets wat iedereen zegt.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
Werd me al verteld hier, vandaar de opmerking. Vast zo'n gevalletje Deep Purple die live ook 10 keer beter warenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
A glory hole is a hole in a wall, or other partition, often between public lavatory stalls or adult video arcade booths, for people to engage in sexual activity or observe the person in the next cubicle while one or both parties masturbate. In addition to the penis, fingers or the tongue may be inserted into the hole.
Ik heb echt geen gevoel voor humor
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn laatste concert in Nederland was geweldig. Gewoon 3,5 uur op het Malieveld opgetreden.
Mijn ouders zijn in 1985 naar een concert van hem geweest in de Kuip.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
quote:
Welkom terug Linkquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Dat was het werkjaar 2017![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Goedeavond allemaal![]()
![]()
*vinktquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef cafca het volgende:
Niet een van de besten van Bruce, dit. Maar iig beter dan dat saaie Philadelphia
Maar de kwaliteit van de kwantiteit was nog steeds erg goedquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit natuurlijk.
Kwaliteit was ook topquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Nee....quote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welkom terug Link
Goeie werkdag gehad?
Philadelphia van Neil Young is beter, zat ook in die film.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef cafca het volgende:
Niet een van de besten van Bruce, dit. Maar iig beter dan dat saaie Philadelphia
Welkom op deze prima avond danquote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee....
T was echt een kut dag......
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee....
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi hoiquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Isorden het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Inderdaad, nou vergeet ik alles het moment dat ik mn werk uitloopquote:Op donderdag 28 december 2017 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Welkom op deze prima avond dan
Wij gaan 'm fixen voor je.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee....
Goedeavond allemaal![]()
![]()
Paar jaar geleden gehoord in de top 2000. Meteen verliefd geworden op het nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |