Dat doen ze overal bij, behalve bij Magic man. gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:32 schreef Berkery het volgende:
Ze draaien natuurlijk de single edit
Groetjes,quote:Op donderdag 28 december 2017 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het origineel? Nooit geweten
* OscarMopperkont is ze toen maar in Duitsland gaan zien omdat ze gewoon Nederland oversloegen tijdens hun tournee.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:32 schreef Mystikvm het volgende:
Een in Nederland grandioos ondergewaardeerde band, Depeche Mode.
Gelukkig in dit topic uitsluitend kenners
12 jaar oude liedjes zijn te nieuw?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Te nieuw en toen waren ze al enige tijd niet meer populair
Geweldige tijd wat muziek betreft.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Altijd gemengde gevoelens over jaren '80 muziek.
Nickelback zo is natuurlijk stukken beter?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Altijd gemengde gevoelens over jaren '80 muziek.
En bij Echoes?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat doen ze overal bij, behalve bij Magic man. gelukkig maar.
Vreemde naam voor een band uit Londenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef MaJo het volgende:
Mijn vriendin uit Londen stond in het voorprogramma van Depeche Mode
Nee zeker nietquote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nickelback zo is natuurlijk stukken beter?![]()
Als reden dat ie niet in de lijst staat....quote:Op donderdag 28 december 2017 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
12 jaar oude liedjes zijn te nieuw?
En hoezo maakt het uit of een band populair is of niet om iets een heerlijk nummer te vinden?
Er moet natuurlijk wel een single-edit van bestaan he.quote:
Ahquote:Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als reden dat ie niet in de lijst staat....
Are we having fun yet?quote:
Dat meebrullen is dan juist wel weer lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nickelback maakt ook een hoop ongeïnspireerd gebrul hé?
Naast kutmuziek bedoel je?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nickelback maakt ook een hoop ongeïnspireerd gebrul hé?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef MaJo het volgende:
NickelbackEen van de beste bands ever
Snikkelvlekquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
Kent iemand een fan van Nickelback? Deze band heeft blijkbaar fans, maar ik heb er nog nooit één ontmoet.
Noemde je Nickelback nou net een band?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
Kent iemand een fan van Nickelback? Deze band heeft blijkbaar fans, maar ik heb er nog nooit één ontmoet.
Stiekem is iedereen fan, maar durven ze het niet te zeggenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
Daardoor ga ik ze juist extra tof vinden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar het is ook wel een ding om Nickelback te moeten haten, net zoals met Coldplay.
Ik ken er zelfs 2!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
define iedereen please...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Nickelback, hier wordt iedereen blij van
Ik vind het niet erg om dit nummer te horen én ik kan het meezingen (want dat kan iedereen). Mij hoor je niet klagen. Ik hoor ook gitaren trouwens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen fan, maar durven ze het niet te zeggen
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef ShinyStar het volgende:
How You Remind Me is gewoon een heerlijk nummer. Voor de rest is Nickelback niet heel boeiend.
Maar heeft wel geweldige memes gecreëerdquote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Op zich is Photograph nog verschrikkelijker dan deze.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Persefoneia het volgende:
Zo'n week dat je de volumeregelaar standaard in zicht houdt om te bedienen op je pc.
nou dat vond ik destijds op LL wel meevallen... 3 keer dit nummer spelenquote:
Heb ze gezien met Skillet (quote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat vond ik destijds op LL wel meevallen... 3 keer dit nummer spelen
Je verdient ook niet beter, als je ernaar gaat kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockstar moet er ook in!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om dit nummer te horen én ik kan het meezingen (want dat kan iedereen). Mij hoor je niet klagen. Ik hoor ook gitaren trouwens.
Echt of omdat alles zo op elkaar lijkt? Ik heb eens een ander nummer van ze hier overheen gehoord, echt 1 op 1quote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van een meisje dat met hem had afgesproken bij de McDonald's en vervolgens nodigde ze al haar vrienden uit dus zat daar een Mac vol jongelui te hopen dat hij op kwam dagen. Hij kwam opdagen. En ging meteen weer weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
ik vond ze ook niet zo slecht hoor, maar 3x hetzelfde nummer spelen is natuurlijk wel dit:quote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb ze gezien met Skillet (![]()
![]()
![]()
) in de Ziggo, topshow.
Mjah, vrijwel iedereen klaagt over Nickelback, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen dit echt heel verschrikkelijk vinden. Het is geen The Mudd ofzo.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je verdient ook niet beter, als je ernaar gaat kijken
nee echt hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt of omdat alles zo op elkaar lijkt? Ik heb eens een ander nummer van ze hier overheen gehoord, echt 1 op 1
Dat welquote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond ze ook niet zo slecht hoor, maar 3x hetzelfde nummer spelen is natuurlijk wel dit:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef Mystikvm het volgende:
Nickelback is nog niet zo storend als 3 Doors Down.
Skilletquote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
![]()
![]()
) in de Ziggo, topshow.
Dat is wel shamefull jaquote:
Skillet mag best in de Top 2000 van mijquote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
![]()
![]()
) in de Ziggo, topshow.
Mehh, vind dit de enige die nog wel te doen is.quote:
Ik vind in meeste gevallen (dit nummer is nog wel leuk bijvoorbeeld) Nickelback net als Coldplay gewoon te vanille. Niks speciaals of geweldigs eraan, maar niet tenenkrommend ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah, vrijwel iedereen klaagt over Nickelback, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen dit echt heel verschrikkelijk vinden. Het is geen The Mudd ofzo.
Begint er wel op te lijken jaquote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Skillet
Volgens mij hebben wij echt zelfde smaak
het is aardig. niks meer of minder. Peaceman zou het een nietsendalletje noemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah, vrijwel iedereen klaagt over Nickelback, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen dit echt heel verschrikkelijk vinden. Het is geen The Mudd ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |