Daardoor ga ik ze juist extra tof vinden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar het is ook wel een ding om Nickelback te moeten haten, net zoals met Coldplay.
Ik ken er zelfs 2!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Mystikvm het volgende:
Kent iemand een fan van Nickelback? Deze band heeft blijkbaar fans, maar ik heb er nog nooit één ontmoet.
define iedereen please...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Nickelback, hier wordt iedereen blij van
Ik vind het niet erg om dit nummer te horen én ik kan het meezingen (want dat kan iedereen). Mij hoor je niet klagen. Ik hoor ook gitaren trouwens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen fan, maar durven ze het niet te zeggen
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef ShinyStar het volgende:
How You Remind Me is gewoon een heerlijk nummer. Voor de rest is Nickelback niet heel boeiend.
Maar heeft wel geweldige memes gecreëerdquote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Op zich is Photograph nog verschrikkelijker dan deze.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Persefoneia het volgende:
Zo'n week dat je de volumeregelaar standaard in zicht houdt om te bedienen op je pc.
nou dat vond ik destijds op LL wel meevallen... 3 keer dit nummer spelenquote:
Heb ze gezien met Skillet (quote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat vond ik destijds op LL wel meevallen... 3 keer dit nummer spelen
Je verdient ook niet beter, als je ernaar gaat kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat vond ik destijds op LL wel meevallen... 3 keer dit nummer spelen
Rockstar moet er ook in!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om dit nummer te horen én ik kan het meezingen (want dat kan iedereen). Mij hoor je niet klagen. Ik hoor ook gitaren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |