Ze hadden best wel leuke nummers, maar ik ben bang dat mijn jeugdsentiment overneemt hierquote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kun je ook over K3 zeggen...
Dat is toch vaak zo, kijk maar naar Arcade Fire. Maar dat de bands erin staan is al winstquote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee...maar toch niet de juiste nummers
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gert Verhulst zal dat ook wel doen.
Ben jij 12?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hadden best wel leuke nummers, maar ik ben bang dat mijn jeugdsentiment overneemt hier
Nouuuuu, stop eens met mij pestenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mevrouw is idd zelfverzekerd opeens
precies. en ik wil mijn favorieten ook liever niet schenken aan de massaquote:Op donderdag 28 december 2017 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo, kijk maar naar Arcade Fire. Maar dat de bands erin staan is al winst
Fixed that for youquote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gert Verhulst zal ze ook wel doen.
Reckonerquote:Op donderdag 28 december 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. en ik wil mijn favorieten ook liever niet schenken aan de massa
Is ook alweer 20 jaar niet herhaaldquote:
ja, jij hebt ineens een vriend...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouuuuu, stop eens met mij pesten
Nou, ik ken genoeg manieren van zelfmoord die wel pijn doenquote:
Ik was net iets te oud om K3 echt geweldig te vinden maar het was in die tijd wel een guilty pleasurequote:Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hadden best wel leuke nummers, maar ik ben bang dat mijn jeugdsentiment overneemt hier
Ze bestaan al 19 jaar hoor.quote:
Van binnen waarschijnlijk welquote:
Teveel om op te noemen...ik begin er niet eens aan.. maar ook die hoort erbij.quote:
Ik vind het ook lastig, maar Reckoner blijft denk ik wel favoriet. En toch ook Street Spiritquote:Op donderdag 28 december 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen...ik begin er niet eens aan.. maar ook die hoort erbij.
Dat is jouw meningquote:
hij zou nog eens vergelijkbare promotie moeten maken inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stond dit niet in de top 100 2 jaar geleden?
Hoe wist je dat?quote:
allemaal uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg manieren van zelfmoord die wel pijn doen
#feeknews
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |