Ik ga niet zeggen dat het een pareltje is, maar kort dan echt slechte nummers inquote:

dit is helaas écht een draak van Marco Bquote:

Ja, uiteraardquote:

Ik werk in het centrum. Daar valt het mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kom maar eens in de ghetto's van Almelo, daar is het compleet anders!

Ik noem ze de peppers maar ik heb zowat alles van ze grijsgedraaid dus dat is niet altijd waar volgens mijquote:Op donderdag 28 december 2017 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De echte fans van RHCP herkende je vroeger omdat ze ze de Chillis noemden en niet de peppers
Tegenwoordig weet ik het niet.

weet ik... maar die hoofdletters deden pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit is helaas écht een draak van Marco B

Voor briljant van die man doe hem een lege studio in heeft gedruktquote:Op donderdag 28 december 2017 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was echt toptv. NOS ook gewoon camera laten draaien en live uitzenden

en POTVERDRIEDUBBELTJES was ook beter geweestquote:Op donderdag 28 december 2017 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet ik... maar die hoofdletters deden pijn aan mijn ogen.

fietse!quote:

dacht dat je niks had met dat liedje van Skikquote:

ik kende eerder die foto's dan dat ik hun muziek kendequote:Op donderdag 28 december 2017 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De echte fans van RHCP herkende je vroeger omdat ze ze de Chillis noemden en niet de peppers
Tegenwoordig weet ik het niet.

Op fietse, komt die al dan?quote:

berijden komt later welquote:

Iets met sokken?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende eerder die foto's dan dat ik hun muziek kende

Moet zeggen dat ik op oudjaarsdag ook altijd wel het idee heb dat het aardig meevalt in het centrum (als ik daar in de buurt kom tenminste), in ieder geval met dat nutteloze knallen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk in het centrum. Daar valt het mee.

eerst komen de betonpaaltjesquote:

zeker iets met sokken?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende eerder die foto's dan dat ik hun muziek kende

Ìnclusief zijn arrestatie.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was echt toptv. NOS ook gewoon camera laten draaien en live uitzenden

oh jij was er zo een.. zeker ook op Marco gestemd?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Yup, met die sokken, stond volgens mij in de Viva, heeeeel lang geleden

omdat het Engelse teksten zijn die niet vertaald hoeven te worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
Zou je geliefd kunnen zijn
waarom klinkt alles met muziek zo lame in het Nederlands vanuit Engels

Oh dus ik hoorde het goed in de auto naar huis.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:49 schreef Nizno het volgende:
wist iemand al dat Douwe in 1915 mee deed met het songfestival?

Omdat ze meeste Nederlandse muziek ook al lame klinktquote:Op donderdag 28 december 2017 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
Zou je geliefd kunnen zijn
waarom klinkt alles met muziek zo lame in het Nederlands vanuit Engels

Er is nooit teveel reggaequote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Er staat te veel reggae in de lijst.

quote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Er staat te weinig reggae in de lijst.

Ik verstond 2015.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ik hoorde het goed in de auto naar huis.

Is het daar weer sale?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
Loopt die steam zoveel achter

Fixed that for youquote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Er staat te weinig reggae in de lijst.

Het kan wel een teentje minder inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Er staat te veel reggae in de lijst.

ik heb er voor terug gespoeld om te luisteren of ik het nou echt hoordequote:Op donderdag 28 december 2017 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ik hoorde het goed in de auto naar huis.

Precies...nooit teveel Bobquote:Op donderdag 28 december 2017 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
Bob Marley is op elk moment van de dag een genot![]()

Eensquote:Op donderdag 28 december 2017 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
Bob Marley is op elk moment van de dag een genot![]()

Die vat ik nuquote:Op donderdag 28 december 2017 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het kan wel een teentje minder inderdaad

Ze begon met '1915, of was het 1916' en toen was ik benieuwd wat voor eeuwenoud verhaal ze ging vertellen en meteen daarna begon ze over het ESF en dacht ik 'hier klopt iets niet'.quote:

en tochquote:Op donderdag 28 december 2017 16:53 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is wel leuk maar ze hebben betere nummers.

Van Chaka Khan en Queen?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die frisse sound van 2000en1

doe dan tijdens de reclame zoals in de pointer staat.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil alle shirts van Matijn zien![]()
956 No More Tears Ozzy Osbourne
955 I Want It All Queen
954 State Of Independence Donna Summer
953 Question The Moody Blues
952 Think (Blues Brothers Version) Aretha Franklin
951 I Say A Little Prayer Aretha Franklin
950 Start Me Up The Rolling Stones
949 I Have A Dream ABBA
948 About A Girl (MTV Unplugged) Nirvana
947 Plush Stone Temple Pilots
946 Fool To Cry The Rolling Stones

Ik zie echt geen enkel slecht nummerquote:Op donderdag 28 december 2017 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
955 I Want It All Queen
949 I Have A Dream ABBA

Ik wil zijn ontslagbrief zienquote:Op donderdag 28 december 2017 16:54 schreef datismijnmening het volgende:

svp de volgende keer 6 minuten wachtenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
955 I Want It All Queen
949 I Have A Dream ABBA

Zo die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was ook van die lekkere Franse neodisco uit dezelfde tijd

Geintje tochquote:Op donderdag 28 december 2017 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
svp de volgende keer 6 minuten wachten

Toch jammer dat Crazy Train en Mr Crowley er niet van Ozzy instaan. Die solo van de tweede brengt me altijd in de zevende hemelquote:Op donderdag 28 december 2017 16:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkel slecht nummer

Dat War Pigs er niet in staat vind ik belachelijker.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch jammer dat Crazy Train en Mr Crowley er niet van Ozzy instaan. Die solo van de tweede brengt me altijd in de zevende hemel

Die is fijn iddquote:Op donderdag 28 december 2017 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch jammer dat Crazy Train en Mr Crowley er niet van Ozzy instaan. Die solo van de tweede brengt me altijd in de zevende hemel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |