sier eigenlijk ook.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens hoor, sier is mooi maar ik zal er zelf mijn geld nooit aan uitgeven. Knallen is onzin, iets voor 16 jarige scooterboys
Thanks, zal de komende dagen alleen nog maar erger wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gecondoleerd, is daar vast 10 keer erger
Maar dat was hilarisch. Pure comedyquote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook vrij zuur
Ik weet nog dat ik thuis kwam om een opname van Wie is de Mol te kijken en dat er ineens een man in een journaalstudio stond
Zouden die mensen op Famke Louise hebben gestemd?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens hoor, sier is mooi maar ik zal er zelf mijn geld nooit aan uitgeven. Knallen is onzin, iets voor 16 jarige scooterboys
Precies ja, kan ik me geld aan betere dingen uitgeven (drank enzo)quote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
sier eigenlijk ook.
maargoed zolang men het koopt hoef ik het niet meer te doen
met dank aan de plisie die enorm goed controleerd dat er pas op oudjaarsdag afgestoken wordtquote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks, zal de komende dagen alleen nog maar erger worden
Kom maar eens in de ghetto's van Almelo, daar is het compleet anders!quote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het at best mee. Tenminste ik heb vandaag bijna niets gehoord.
Verklaard een hoop, door die knallen zijn ze doof en denken ze iets van muziek te horenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden die mensen op Famke Louise hebben gestemd?
Blijft leuk, VI kan ik altijd wel waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Marco's muziek rijdt je au... ach laat ook maar.
Pepper X of Dragon's Breath?quote:
Deze man?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook vrij zuur
Ik weet nog dat ik thuis kwam om een opname van Wie is de Mol te kijken en dat er ineens een man in een journaalstudio stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |