kan kloppen, heb Donald een hand gegeven, gisteravond thuis gekomen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Wexy![]()
had je nog niet eerder gezien in de reeks
Toch krijgt ie amper airtime. Het is ook wel een hit, maar niet eentje die je nog veel hoort.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef asco het volgende:
[..]
10 weken, plek 4 hoogste notering.
Best een goede vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
Kan iemand me oprecht vertellen wat leuk is aan darts om te kijken? Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het totaal niet interessant om te kijken.
Je oom?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen, heb Donald een hand gegeven, gisteravond thuis gekomen.
Trump?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
de oom van Kwakquote:
NEUJ JOH!quote:
Duck? Tusk?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zonder Barney werd dat nu niet eens uitgezonden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
Kan iemand me oprecht vertellen wat leuk is aan darts om te kijken? Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het totaal niet interessant om te kijken.
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:06 schreef Zorro het volgende:
Dat geweldige intro van het origineel wordt hier bijzonder gemist.
Ik vond het een aantal jaar geleden echt best leuk, die bonte kermis van kansloze vadsige lijven die van die preciezie-bewegingen maakten. Vond het nog spannend ook. Maar ja, toen was het 1x per jaar en nu is er iedere 3 weken een darts-toernooi en dat publiek zit er ook alleen maar om zich lam te zuipen en te verkleden (misschien was dat eerder ook wel, maar toen hoereerden ze zich minder en stoorde ik me er niet zo aan).quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
Duck idd.quote:
quote:
Pas geleden zitten kijken, leek een behoorlijk saaie partij maar toch kwam er op het einde een plottwist. Was de eerste keer dat ik serieus keek en ik vond het wel leuk. Toen nog een paar keer gekeken en toen was het helemaal niks.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |