Ik wel meer waarschijnlijk, maar ik ben bang dat dat meer met een bepaald vloeibaar brood waar je je gezellig van voeltquote:Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ruim een kilo aangekomen trouwens deze maand
Dikzakquote:Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ruim een kilo aangekomen trouwens deze maand
Is toch niet zo raar? Zo bekend is die niet volgens mijquote:Op donderdag 28 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mensen Breakthru niet kennen...
Welke? Ik heb Breakfast In America erin op mijn lijst.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
De vrouw van Matijn Nijhuis? Hij is toch homo?
Bowiequote:Op donderdag 28 december 2017 16:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke? Ik heb Breakfast In America erin op mijn lijst.
Ja, hier ook, heb echt niet gigantisch veel gegeten, in tegenstelling tot dat hopwater.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wel meer waarschijnlijk, maar ik ben bang dat dat meer met een bepaald vloeibaar brood waar je je gezellig van voelt
Heeft Ruud wel vaker last vanquote:
Denk dat het een beetje met leeftijd te maken heeft (oma spreekt), ben in de jaren '80 begonnen met muziek luisteren en Queen was een van de eerste bands (ja, naast BZN en Wham!) waar ik me in interesseerde. En dit was toen een grote hit. Maar als je achteraf hun hele oeuvre bekijkt wordt deze minder snel genoemd, over het algemeen genomen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Zo bekend is die niet volgens mij
Er komen ook alleen hierna nog iets van 20 Queen nummers, verschrikkelijk
Je kunt nog inchecken op de hypetrain.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Zorro het volgende:
Ook even het dartsen in de gaten houden zie ik.
Iets zegt me dat je dat spotje zat bent. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef Cee het volgende:
IK WIL GEEN KADOOTJE VAN MIJN DOCHTER.
IK HEB GEEN DOCHTER. HOU TOCH JE MUIL.
Zo, moest effe.
zou ik ook niet willen met zo'n enorme spelfout erin.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef Cee het volgende:
IK WIL GEEN KADOOTJE VAN MIJN DOCHTER.
IK HEB GEEN DOCHTER. HOU TOCH JE MUIL.
Zo, moest effe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |