in de topic pointer mikken?quote:
Nee joh is leukquote:Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet meer posten
Ik voorspel gifjes met een treinquote:Op donderdag 28 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mensen Breakthru niet kennen...
Ik herken hem misschien straks als een nummer wat ik wel eens eerder in de Top 2000 heb gehoord maar verder heb ik geen idee. Geen fan van Queen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, genoeg tijd tijdens reclame, nieuws etc. dus wat mij betreft primaquote:
ja maar dan wel pas bij de reclame of tijdens het nieuws, niet al als het voorlaatste nummer nog bezig is.quote:
Sowieso moet Caught in a Mosh en Madhouse erin. Indians ook goed nummertjequote:Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anthrax! Groot gemis in de lijst
De hypetrain gaat zo wel vertrekken vanaf spoor RTL7.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel gifjes met een trein
Wij hadden vroeger op werk zon cd die continue aanstond, dit nummer kwam dus 2x per uur langs. En dat weken achter mekaar. Sindsdien wordt ik gillend gek en krijg ik ooraids als ik hem voorbij hoor komenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan hem wel aanhoren, beetje jeugdsentimentMisschien kom ik hier straks nog op terug.
hahaquote:Op donderdag 28 december 2017 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent de lijst zo zat dat je er vanaf wilt?
10 weken, plek 4 hoogste notering.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:59 schreef Fretwork het volgende:
Breakthru is ook wel een onbekendere Queen hit
nou lijkt me wat overdrevenquote:
Uiteraard. Het intro was oorspronkelijk een ander nummer (A New Life Is Born, wat ook gezongen wordt) en is uiteindelijk toch gebruikt met de rest.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Disturbed lager vind ik het beste van jouw post.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
hahaNee, een lied van Anthrax (zoals Antisocial) zou niet misstaan. Dat zou er ook voor zorgen dat de metalliefhebbers meer hebben om uit te kiezen en Disturbed lager in de lijst komt.
staat er al inquote:Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou lijkt me wat overdreven. weet ook niet of iedereen de mening deelt.
heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |