Hahahaha. Jij denkt dat zij ooit iets zal weggeven aan een ander? Dat mens is zo egoistiosch ingesteld als de pest. Heb soms het idee dat ze nog erger is dan een bill.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:24 schreef Aggie46 het volgende:
Madi had een mooi jurkje.
Mevrouw van de VB moest het vragen waar ze dat jurkje vandaan had.
Welk jurkje? kheb er zoveellllll.
Was misschien in de sale, volgens Madi. Moest mevrouw daar maar eens kijken..
Madi, je bent nog erger dan erg,dat jurkje had je weg kunnen geven aan pleegdochter van Mevrouw
En maar stoken, stoken, stoken.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Madi blijft door gaan over Johan, ze vindt hem een dictator
Nou daar ken ik er nog meer van hier, Linda en Beau.
Weet ik wel, ben het met je eensquote:Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij denkt dat zij ooit iets zal weggeven aan een ander? Dat mens is zo egoistiosch ingesteld als de pest. Heb soms het idee dat ze nog erger is dan een bill.
Vergeet het klagen van Johan zelf niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar stoken, stoken, stoken.
Dat heb ik ook met lInda... ik ben het ook niet altijd met haar eens. Maar DAT moet je accepteren.
Oneens zijn met Johan moet je niet accepteren, dat is heel anders
De regels van clubzuur zijn zo ontzettend ingewikkeld en veranderen steeds.
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar stoken, stoken, stoken.
Dat heb ik ook met lInda... ik ben het ook niet altijd met haar eens. Maar DAT moet je accepteren.
Oneens zijn met Johan moet je niet accepteren, dat is heel anders
De regels van clubzuur zijn zo ontzettend ingewikkeld en veranderen steeds.
Triest toch dat mensen zo hebberig kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik wel, ben het met je eens.Laten we er verder maar geen woorden aan besteden
Beetje stom dat hij dat nog niet doorheeft vind ikquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.
Dat is ze niet, dus dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.
Wat kijkt ze moeilijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:16 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat ziet dat kind er slecht uit
[ afbeelding ]
Zit ik ook op te wachten, of het moet geweest zijn toen ik weg was.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:18 schreef mazaru het volgende:
Is de mail van de botenman al binnen?
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisterenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:18 schreef Aggie46 het volgende:
Iemand Jose al in beeld gezien? Heb een foto van 3 flessenkittens gestuurd en ik las gisteren dat ze met kattenschaduwtekeningen (goed scrabblewoord) bezig was.
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Sorry Giz, ik open nooit dus degene die wél opent mag ook de TT geven. Nogmaals excuus, alles is erg traag hier en ben dan veel te laat om te kunnen openen.quote:
Geen zin om weer alles te typenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Johan heeft gebeld met die man van de boot. Na wat heen en weer mag hij de boot houden tot half mei.
Johan heeft die man gevraagd of hij een mail wilt sturen met de mededeling dat hij hem op komt halen.
Die man had er niet echt zin in volgens mij, maar zei uiteindelijk. Ik zal er over denken, maar dan word het morgen want ik ben nu niet op kantoor
Ah jammer. Ik hoop dat hij nog komtquote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten, of het moet geweest zijn toen ik weg was.
Maar heb er eerlijk gezegd ook niets over gelezen
Wat een enorm schaduwschilderij van Madi zeg. Zag het gisteren voor het eerst. Ik zou mezelf toch écht niet zo groot boven mijn eigen bed willen hebben hoor.quote:
Of hij heeft er gewoon geen zin in. Hij was niet erg enthousiast over het idee om dat te doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik hoop dat hij nog komt
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisteren
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.aaah wat een mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?
Het was gezegd in frustratie, omdat al het geld daar er zo weer uitvliegt en ze geen zin meer heeft om voor een boel mensen daar geld te gaan verdienen, als het zo gaatquote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?
Nou, ik denk daar anders over maar gelukkig is Johan hier niet alleen in. Hoorde Marjet straks nog de plekken aanwijzen waar ze allemaal gen..kt heeft en even later Romy 'laat je likken' zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Johan vind dat hij zich netjes gedraagt.
René vindt het best.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Jose komt bij Rene even melden dat de rekening van Wim voor hem is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
René vindt het best.
Ze had dat gisteren trouwens ook al tegen hem gezegd en ze wilt ook de ¤ 50,- terug van René die ze had gegeven voor het huisje. Omdat ze er niet meer in mag komen
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:16 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat ziet dat kind er slecht uit
[ afbeelding ]
Misschien als ze geen geld heeft gebruikt van de BV voor de materialen maar dan is zij de enige die dingen maakt voor klanten en er helemaal niets voor vraagt. Snap ook niet goed waaróm ze dat zou gaan doen. Boos dat ze er te weinig aan overhoud en het meeste naar de BV zal gaan?quote:
Nee. Boos omdat iedereen die geen geld binnen brengt maar voortdurend geld uitgeeft van de BV, zonder overleg etc etc etcquote:Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien als ze geen geld heeft gebruikt van de BV voor de materialen maar dan is zij de enige die dingen maakt voor klanten en er helemaal niets voor vraagt. Snap ook niet goed waaróm ze dat zou gaan doen. Boos dat ze er te weinig aan overhoud en het meeste naar de BV zal gaan?
Thank's, heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was gezegd in frustratie, omdat al het geld daar er zo weer uitvliegt en ze geen zin meer heeft om voor een boel mensen daar geld te gaan verdienen, als het zo gaat
Ze vindt het leuk om te doen, dan nog liever gratis maken voor mensen
Boos omdat er mensen zijn die niks doen. Als ze schilderijen wil weggeven dan kan dat volgens mij gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien als ze geen geld heeft gebruikt van de BV voor de materialen maar dan is zij de enige die dingen maakt voor klanten en er helemaal niets voor vraagt. Snap ook niet goed waaróm ze dat zou gaan doen. Boos dat ze er te weinig aan overhoud en het meeste naar de BV zal gaan?
ik ook!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest ineens hieraan denken. Mjin moeder was weg van ze.
Ja. Mag ook gewoon. Aannemen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Boos omdat er mensen zijn die niks doen. Als ze schilderijen wil weggeven dan kan dat volgens mij gewoon.
Was dat bedoeld als opknapkosten? René heeft er tenslotte heel wat uurtjes lopen klussen. Maar alsnog erg kinderachtig van José. Eens gegeven blijft gegeven is mij geleerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
René vindt het best.
Ze had dat gisteren trouwens ook al tegen hem gezegd en ze wilt ook de ¤ 50,- terug van René die ze had gegeven voor het huisje. Omdat ze er niet meer in mag komen
O, wat erg zeg!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef Zeyina het volgende:
Ach erme. Johan zijn 'ding' is maar steeds aan het kloppen. Wat is hij toch zielig.
Loopt hij al dagen over te klagen. Is hij dan echt zó lui dat hij niet eens zijn eigen handjes daarvoor kan gebruiken?
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.Wat een positief bericht vandaag! Ik roep het uit tot hét positiefst bericht van de dag!! Dank je wel Aggie46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, las het net inderdaad. Dan snap ik het wel hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Boos omdat iedereen die geen geld binnen brengt maar voortdurend geld uitgeeft van de BV, zonder overleg etc etc etc
Het had er ook mee te maken dat René steeds zei dat hij dat geld had gekregen als fooi omdat mensen hem zooooo lief vinden. Terwijl hij dat geld van José had gekregen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was dat bedoeld als opknapkosten? René heeft er tenslotte heel wat uurtjes lopen klussen. Maar alsnog erg kinderachtig van José. Eens gegeven blijft gegeven is mij geleerd.
De bv zou er aan mee moeten betalenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:41 schreef snetje het volgende:
Linda en Johan zijn van mening dat Jose gewoon mee moet betalen....
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Boos omdat er mensen zijn die niks doen. Als ze schilderijen wil weggeven dan kan dat volgens mij gewoon.
Jeetjemina wat een gedoe opeens met José zeg.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:39 schreef mazaru het volgende:
Er is een rekening binnengekomen voor tekeningen die aangevraagd zijn door Renee en Jose samen. Jose wil niet meer meebetalen omdat ze ruzie hebben. Renee mag hem nu alleen betalen maar komt 100 euro te kort.
Walgelijke heks die Jose
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Awww
Zo lief en dan kom ik met een post van deze lelijke heks![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja nogal.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef Raskolnikow het volgende:
Johan is ook flink aan het stoken nu.
leuke uiquote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Awww
[ afbeelding ]
Ja. Heeft haar ¤ 250,- gekostquote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft ze die caravan al betaald eigenlijk ? Ook zoiets achterlijks van beu
Stoken gaat stiekem, fluisterend op de vid. Johan zegt het hardop en recht in het gezicht. Dat is geen stoken dat is van je hart geen moordkuil maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef Raskolnikow het volgende:
Johan is ook flink aan het stoken nu.
Nou nee, Johan zegt het in een onderonsje tussen hem en Rene.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stoken gaat stiekem, fluisterend op de vid. Johan zegt het hardop en recht in het gezicht. Dat is geen stoken dat is van je hart geen moordkuil maken.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat een positief bericht vandaag! Ik roep het uit tot hét positiefst bericht van de dag!! Dank je wel Aggie46
Ah joh, haar tekeningen zijn mooi.Heb het zelf geprobeerd,maar heb er het geduld niet voor.Afwachten maar.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Awww
[ afbeelding ]
Een ouderenmiddagje.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er straks? Er komen 30 mensen?
Ouderen middag.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
quote:
Ouderen middag.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
die oudjes die gisteren zich al enorm verheugden, zonder dat de utopianen t wistenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
Dat vond ik inderdaad niet erg aardig van Beau. Tenslotte heeft zij niets betaald voor dat ding maar gekregen van Bas.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft ze die caravan al betaald eigenlijk ? Ook zoiets achterlijks van beu
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ouderen middag.
(Inclusief? ) Degene die Senna vergeten was iets te laten horen en die de bus al besteld hadden
quote:
behulpzame cosquote:Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die oudjes die gisteren zich al enorm verheugden, zonder dat de utopianen t wisten
Ze had dat geld meebegroot in het nieuwe huisje.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad niet erg aardig van Beau. Tenslotte heeft zij niets betaald voor dat ding maar gekregen van Bas.
Lang leve de gemotiveerde vrijwilligersquote:Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die oudjes die gisteren zich al enorm verheugden, zonder dat de utopianen t wisten
Ze heeft er minuten lang naar staan staren toen ze hem opgehangen hadquote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat een enorm schaduwschilderij van Madi zeg. Zag het gisteren voor het eerst. Ik zou mezelf toch écht niet zo groot boven mijn eigen bed willen hebben hoor.
Die is idolaat van zichzelf.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft er minuten lang naar staan staren toen ze hem opgehangen had
Ja. Logisch. Dat je er naar kijkt hoe het geworden is toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had dit juist helemaal niet van haar verwacht hoewel ze zelf in het begin al aangekondigd had een feeks te zijn als ze écht boos werd.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Helaas had ik dit soort fratsen al in het begin verwacht..Ze acht zichzelf heel belangrijk..
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.A, wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
57 jaar. je zou het niet zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtig van José.
Die spoort echt niet. Daar zit serieus iets niet goed in die bovenkamer. Zal wel weer niet op prijs gesteld worden maar dit mens is zwaar gestoord en daar blijf ik bij.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die spoort echt niet. Daar zit serieus iets niet goed in die bovenkamer. Zal wel weer niet op prijs gesteld worden maar dit mens is zwaar gestoord en daar blijf ik bij.
hey paardenmeisjequote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
omg Mefroi DroogvanOnder
zeikt weer over Rene
GM
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had dat geld meebegroot in het nieuwe huisje.
GM,en steeds minder mensen zijn het met haar eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
omg Mefroi DroogvanOnder
zeikt weer over Rene
GM
De ware aardquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.
en zelf gratis hebt gekregen.. schaamteloze graaiwolfquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.
Typisch Dot, typisch.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is waanzinnig star, en dan ook heel lomp en grof in haar acties en bewoordingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Ranah het volgende:
zo jammer, ik had echt hoop op jose de eerst paar weken
Ik had meteen bij haar en Linda een onprettig gevoel, heel gek...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had dit juist helemaal niet van haar verwacht hoewel ze zelf in het begin al aangekondigd had een feeks te zijn als ze écht boos werd.
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en zelf gratis hebt gekregen.. schaamteloze graaiwolf
Gaat iets niet helemaal goed in dat hoofd hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
57 jaar. je zou het niet zeggen.
Op de webshop stond ie echter nog steeds te koop.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.
José vond het destijds een prima regeling.
BAN JE GAKKKquote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Awww
[ afbeelding ]
Dan nog.. maar goed, is mijn mening. Ik verkoop ook niks aan familieleden,zoiets zeg maar. Heb je al mail van haar over je schilderij ?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.
José vond het destijds een prima regeling.
Webshop loopt altijd achter.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Op de webshop stond ie echter nog steeds te koop.
En dan zeggen dat haar ex een narcist is, ze kwam bijna klaar toen ze stond te kijkenquote:
Welke producten dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Webshop loopt altijd achter.
Er staan nog steeds producten op die ze allang niet meer hebben.
ja ze hadden net tijdens het gemopper van jose opnieuw een heftige discussiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Fay klaagt tegen Demi over Chip.
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan nog.. maar goed, is mijn mening. Ik verkoop ook niks aan familieleden,zoiets zeg maar. Heb je al mail van haar over je schilderij ?
Ja, hier nog een. Was er een van meteen geld binnen brengen. Maar het werd steeds erger met haar sinds dat hele gebeuren met haar hondjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Ranah het volgende:
zo jammer, ik had echt hoop op jose de eerst paar weken
Aiaiai, ik hoop niet dat dit je een aantal sarcastische opmerkingen van deze of gene bewoner oplevert.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Yaksa het volgende:
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.
Heb zelf wel een mailtje gestuurd met een aantal tips, die zit al wel bij de bewoners in de mailbox.
Vanaf het drama met de financiën al hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, hier nog een. Was er een van meteen geld binnen brengen. Maar het werd steeds erger met haar sinds dat hele gebeuren met haar hondjes.
Zo gek was dat dus niet, recht in de roos hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had meteen bij haar en Linda een onprettig gevoel, heel gek...
mijn god..ik word misselijkquote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fay;denk je dat die ouderen geld mee hebben voor de winkel?
ja zeg ik ook netquote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Dotteke het volgende:
De rode loper wordt uitgelegd voor de oudjes, of meer de rode lappen worden neergelegd.
Hebben ze niet in de gaten dat oudjes soms schuifvoetenf vooruit lopen, ze zouden hun nek breken over die doeken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar ex een narcist is, ze kwam bijna klaar toen ze stond te kijken
Ik vraag me af hoe ze met gasten.. die iets niet goed vonden in haar restaurant is omgegaan...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is waanzinnig star, en dan ook heel lomp en grof in haar acties en bewoordingen.
Ik heb niet meegekregen dat die uitverkocht waren.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zomaar wat: van Bloem en Bollen: Amarylis, Winterheide en Johanneskruid
Bij ons thuis werd heel veel muziek gedraaid. Er is bijna geen nummer wat ik hoor, dat ik daar geen herinnering aan heb over thuis.quote:
Een mooie legging voor omaatje met een gaten trui of een afhangendschouder truitje .quote:
Volgens mij heb jij al lol zat met het bestellen + alle reacties hier en maakt het niet heel veel uit hoe dat schilderij er uit komt te zienquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.
Heb zelf wel een mailtje gestuurd met een aantal tips, die zit al wel bij de bewoners in de mailbox.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:40 schreef mazaru het volgende:
Johan geeft zijn mening erover. Dit is wat ik aan Johan waardeer. Hij zegt het nu direct, hij wacht niet tot iedereen weg is om er dan over te gaan fluisteren.
Dit is mijn mening! En daar sta ik voor!!!
Een heerlijk advocaatje met slagroom toch?quote:
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Ranah het volgende:
fay vindt het vervelend dat chipp elke keer boos wordt als zij een andere mening uit
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al lol zat met het bestellen + alle reacties hier en maakt het niet heel veel uit hoe dat schilderij er uit komt te zien
Jah dat vind ik ook opvallend, hij lult haar er zo onder.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?
Je zag haar langzaam pissig worden daarnetquote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?
Das vast zijn wraak voor die zes die dachten dat ze mochten komen maar eigenlijk niet konden komen maar toch wel komenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Senna heeft de entree opgeleukt
rooie lappen .. op de grond
wees welkom breek uw Heup niet
![]()
goed bedoeld of valse streek
. tafels worden ingedekt
Rene; wat is handig bestek recht of links?
servetten rechts of links
vragen vragen
Tja, maar emancipatie is sowieso ver te zoeken in Utopia hoor..Het is bar en boos hoe de mannen van alles verwachten van de vrouwen.Daar is Chip geen uitzondering op...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah dat vind ik ook opvallend, hij lult haar er zo onder.
drinken was gratis hoorde ik werd hun aangeboden door de utopianenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel moeten die oudjes hiervoor betalen?
Klapperende kunstgebitjes...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
"o het is zo kou hier he, zegt Fay
Dat wordt wat, bij de meeste oudjes is het meestal bloedheet binnen
Moet nu denken aan Oma Nijnquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bejeerden worden gewoon afgezet
kijk we zijn er
lkkr genieten he
in dit tasje zitten de innco's
tot vlgend Jaar
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bejeerden worden gewoon afgezet
kijk we zijn er
lkkr genieten he
in dit tasje zitten de innco's
tot vlgend Jaar
Niets denk ik..er zit een stichting achterquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel moeten die oudjes hiervoor betalen?
Ja echt, als die jonge gasten het al koud hebben en met een dikke jas aan lopen wat moeten die oudjes danquote:
Nee, maar die had ook altijd lekdoekjes en luiers klaar liggen voor het geval datquote:
Geweldig zo stichtingquote:Op donderdag 28 december 2017 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets denk ik..er zit een stichting achter
Nee, dat waren er maar een paar.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gratis sportles van Beau en Baldr om warm te worden?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, als die jonge gasten het al koud hebben en met een dikke jas aan lopen wat moeten die oudjes dan
Ik vind het al schandalig dat ze er geld voor gevraagd heeft aan Jose, met haar schijnheilig hoofd, dat ze hard heeft gewerkt voor haar centjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had dat geld meebegroot in het nieuwe huisje.
Die ook, samen met andere ouderen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren er maar een paar.
Alles draait daar om geld tegenwoordig, walgelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fay;denk je dat die ouderen geld mee hebben voor de winkel?
Afgewezen door Renequote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
57 jaar. je zou het niet zeggen.
O, dat wist ik niet. Ze is toch niet zo van het geld, dacht ik?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanaf het drama met de financiën al hoor
En niemand die er iets van zegt?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Dotteke het volgende:
De rode loper wordt uitgelegd voor de oudjes, of meer de rode lappen worden neergelegd.
Hebben ze niet in de gaten dat oudjes soms schuifvoetenf vooruit lopen, ze zouden hun nek breken over die doeken
[ afbeelding ]
Ja echt he, die was volgens mij echt verliefd op René hoorquote:
José is helemaal niet van het geld. Interesseert haar niet zo veel, maar wel de houding van velen in de groep zoals ze omgaan met dingen en geld (van anderen)quote:Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ze is toch niet zo van het geld, dacht ik?
Shit, heb het weer gemistquote:Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef Ranah het volgende:
rene krijgt geen kans op weerwoord
rene: ik betaal de rekening, klaar ik ben bezig
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, die was volgens mij echt verliefd op René hoor
Ook hoe ze zat door te drammen dat zijn baard er af moest omdat het niet lekker zoenen was met een baard
Maar wat voor één, ze hijgt er bijna van.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef Ranah het volgende:
dat was geen gesprek, dit was een monoloog
Ja. En dat was gewoon een grapje.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, die was volgens mij echt verliefd op René hoor
Ook hoe ze zat door te drammen dat zijn baard er af moest omdat het niet lekker zoenen was met een baard
Zie ik al helemaal voor me.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een mooie legging voor omaatje met een gaten trui of een afhangendschouder truitje .
Die was mooi jaquote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef BirdsEyeView het volgende:
Jose komt de keuken in begint te bleren over rene.
Oh ik dacht dat je linda was (beua) want je staat aardappels te schillen
rene moet dat toestaan, daar heeft ze alleen zichzelf meequote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef sjampoeh het volgende:
jose maakt er een atelier van. uhm je hebt een caravan ?
Dan bedoel ik dus met haar, ze gunt vooral Johan niets. Hoorde haar net de naam Johan ook zachtjes noemen toen Mehmet het besproken werd bij de koerier(?).quote:Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Netjes van mehmet om die jongens al hun zakgeld te willen geven ivm vuurwerk. Linda is wilt het maandag pas geven..
Niks sjoemelen.quote:
Die trekt al die ruzies niet met haar ADHDquote:Op donderdag 28 december 2017 15:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Op de achtergrond Romy opgefokt.
Ze heeft het totaal niet over Johan gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dus met haar, ze gunt vooral Johan niets. Hoorde haar net de naam Johan ook zachtjes noemen toen Mehmet het besproken werd bij de koerier(?).
Echt? Ze gunt echt niemand iets..quote:Op donderdag 28 december 2017 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dus met haar, ze gunt vooral Johan niets. Hoorde haar net de naam Johan ook zachtjes noemen toen Mehmet het besproken werd bij de koerier(?).
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:18 schreef humpty het volgende:
Cemal snapt niets van Jose haar verhaal en Romy huilt ...doe eens rustig lieffie zegt Cemal
Gelukkig is ze niet veel meer op de stream.quote:
Of je kamerplantenvoeding wil hebben?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef Ranah het volgende:
romy boert en lacht alweer, wat een portret is het ook
Alleen bij 4 jarigenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef sjampoeh het volgende:
romy lacht alweerniet te filmen dit
jaquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Of je kamerplantenvoeding wil hebben?
Echt ongelofelijkquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef Ranah het volgende:
romy boert en lacht alweer, wat een portret is het ook
Dat ze nog maar vele zware dagen krijgt en zich verstopt in dat hok van haar.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ze had het gisteren net zo zwaar.
Ikikikikikikikikik
De sfeer is echt wegquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
Er vallen nog wel doden voor 1 juni.
ja...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Of je kamerplantenvoeding wil hebben?
Hopelijk komt het tot een flinke ontlading.quote:
Dat zou tenminste nog leuk zijn voor die mensen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef sjampoeh het volgende:
Of gaan ze de oudjes ophalen met de riksja
Gaat echt snel wel knokken worden op deze manierquote:Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Hopelijk komt het tot een flinke ontlading.
Reums: vloek, tier, huil, lach, "plantenvoeding kan je bij haar halen" en nu nog even uitrazen bij fayquote:Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja...
vergeten te halen![]()
verwenmoment voor de groene schatjes
Een ander kan er toch een ander idee over hebben. Ze reageert erg heftig hoor. Lijkt wel een verliefde tiener wiens vriendje met een ander meisje betrapt is in het fietsenhok.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En dat was gewoon een grapje.
Kom op zeg. José verliefd op René. Belachelijk. Totaal niks van gezien.
Het enige wat ze een poos gedaan hebben is het toneelspel meespelen omdat anderen er zo over zaten te zeiken
Het akelige is, dat ze haar eigen 'zware dagen' op anderen projecteert, zo van: ik zware dagen: jullie ook..Heel naarquote:Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat ze nog maar vele zware dagen krijgt en zich verstopt in dat hok van haar.![]()
Ze kan beter wat assertiever worden. Jeetje, tis bijna 2018!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zag haar langzaam pissig worden daarnet
Daar hebben we dan wel 4 jaar op moeten wachten.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat echt snel wel knokken worden op deze manier
Naja alles heeft gradaties maar dit is wel heel ergquote:
Het woord alleen al. Oudjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef magnaal het volgende:
Jemig wat een stereotiep idee over 'oudjes'....
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het woord alleen al. Oudjes.
Rillingen lopen over mijn rug. Zo denigrerend.
Nou, die paar mensen zouden ook mogen komen naar de ouderendag, die gepland was. De 'vergeten ouders die beloofd waren dat ze ook mochten komen als er plek was' was bijzaak.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Die ook, samen met andere ouderen.
Dat is in het gewone leven vaak ook zoquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja, maar emancipatie is sowieso ver te zoeken in Utopia hoor..Het is bar en boos hoe de mannen van alles verwachten van de vrouwen.Daar is Chip geen uitzondering op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |