Hahahaha. Jij denkt dat zij ooit iets zal weggeven aan een ander? Dat mens is zo egoistiosch ingesteld als de pest. Heb soms het idee dat ze nog erger is dan een bill.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:24 schreef Aggie46 het volgende:
Madi had een mooi jurkje.
Mevrouw van de VB moest het vragen waar ze dat jurkje vandaan had.
Welk jurkje? kheb er zoveellllll.
Was misschien in de sale, volgens Madi. Moest mevrouw daar maar eens kijken..
Madi, je bent nog erger dan erg,dat jurkje had je weg kunnen geven aan pleegdochter van Mevrouw
En maar stoken, stoken, stoken.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Madi blijft door gaan over Johan, ze vindt hem een dictator
Nou daar ken ik er nog meer van hier, Linda en Beau.
Weet ik wel, ben het met je eensquote:Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij denkt dat zij ooit iets zal weggeven aan een ander? Dat mens is zo egoistiosch ingesteld als de pest. Heb soms het idee dat ze nog erger is dan een bill.
Vergeet het klagen van Johan zelf niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar stoken, stoken, stoken.
Dat heb ik ook met lInda... ik ben het ook niet altijd met haar eens. Maar DAT moet je accepteren.
Oneens zijn met Johan moet je niet accepteren, dat is heel anders
De regels van clubzuur zijn zo ontzettend ingewikkeld en veranderen steeds.
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar stoken, stoken, stoken.
Dat heb ik ook met lInda... ik ben het ook niet altijd met haar eens. Maar DAT moet je accepteren.
Oneens zijn met Johan moet je niet accepteren, dat is heel anders
De regels van clubzuur zijn zo ontzettend ingewikkeld en veranderen steeds.
Triest toch dat mensen zo hebberig kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik wel, ben het met je eens.Laten we er verder maar geen woorden aan besteden
Beetje stom dat hij dat nog niet doorheeft vind ikquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.
Dat is ze niet, dus dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Baldr er eens achter komt dat Madi net zo is als Linda.
Wat kijkt ze moeilijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:16 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat ziet dat kind er slecht uit
[ afbeelding ]
Zit ik ook op te wachten, of het moet geweest zijn toen ik weg was.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:18 schreef mazaru het volgende:
Is de mail van de botenman al binnen?
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisterenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:18 schreef Aggie46 het volgende:
Iemand Jose al in beeld gezien? Heb een foto van 3 flessenkittens gestuurd en ik las gisteren dat ze met kattenschaduwtekeningen (goed scrabblewoord) bezig was.
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Sorry Giz, ik open nooit dus degene die wél opent mag ook de TT geven. Nogmaals excuus, alles is erg traag hier en ben dan veel te laat om te kunnen openen.quote:
Geen zin om weer alles te typenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Johan heeft gebeld met die man van de boot. Na wat heen en weer mag hij de boot houden tot half mei.
Johan heeft die man gevraagd of hij een mail wilt sturen met de mededeling dat hij hem op komt halen.
Die man had er niet echt zin in volgens mij, maar zei uiteindelijk. Ik zal er over denken, maar dan word het morgen want ik ben nu niet op kantoor
Ah jammer. Ik hoop dat hij nog komtquote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten, of het moet geweest zijn toen ik weg was.
Maar heb er eerlijk gezegd ook niets over gelezen
Wat een enorm schaduwschilderij van Madi zeg. Zag het gisteren voor het eerst. Ik zou mezelf toch écht niet zo groot boven mijn eigen bed willen hebben hoor.quote:
Of hij heeft er gewoon geen zin in. Hij was niet erg enthousiast over het idee om dat te doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik hoop dat hij nog komt
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je heb geluk, ze gaat niet meer schilderen tegen geld, ze gaat alles voor niets doen zei ze gisteren
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.aaah wat een mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?
Het was gezegd in frustratie, omdat al het geld daar er zo weer uitvliegt en ze geen zin meer heeft om voor een boel mensen daar geld te gaan verdienen, als het zo gaatquote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet daar? Zou ze alleen de inwoners bedoelen misschien? Ze gebruikt materialen en moet er toch altijd geld voor vragen?
Nou, ik denk daar anders over maar gelukkig is Johan hier niet alleen in. Hoorde Marjet straks nog de plekken aanwijzen waar ze allemaal gen..kt heeft en even later Romy 'laat je likken' zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Johan vind dat hij zich netjes gedraagt.
René vindt het best.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Jose komt bij Rene even melden dat de rekening van Wim voor hem is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
René vindt het best.
Ze had dat gisteren trouwens ook al tegen hem gezegd en ze wilt ook de ¤ 50,- terug van René die ze had gegeven voor het huisje. Omdat ze er niet meer in mag komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |