Ik heb daar vaker besteld....en vergeet zelfs nog dat je ook nog aan moet geven wanneer je bezorgd wil hebben bij Zalando dus kan echt niet dat je vanuit je boodschappenmandje met 1 klil besteld hebtquote:Op woensdag 27 december 2017 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of je daar voor de eerste keer besteld of niet.
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knopquote:Op woensdag 27 december 2017 23:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een Zalando account en heb daar vaker besteld....dan kun je de adres stap misschien over slaan maar de rest niet
Klopt!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef AnneLo het volgende:
Zo vind ik Linda helemaal geen rare meid, als ze gewoon gezellig zit te kletsen, komt ze veel zachter over... moet ze eens vaker doen, niet steeds dat negatief praten over andere bewoners en dat stoken....
Ik heb bij online winkelen weleens dat ik ineens de melding krijg dat ik iets besteld heb terwijl ik verwachtte dat er nog stappen kwamen. Het kan dus gebeuren.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker besteld....en vergeet zelfs nog dat je ook nog aan moet geven wanneer je bezorgd wil hebben bij Zalando dus kan echt niet dat je vanuit je boodschappenmandje met 1 klil besteld hebt
Volgen mij werd Zalando ook als voorbeeld genoemd, niet dat ze daadwerkelijk daar besteld had.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knop [ afbeelding ]
Of is het bekend dat ze bij bijv Zalando iets 'kocht'?
Dat weet ik niet ik reageerde op de post dat je bij Zalando met 1 klik vanuit je boodschappenwagen besteld kan hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knop [ afbeelding ]
Of is het bekend dat ze bij bijv Zalando iets 'kocht'?
Geloof maar dat het enorm frustreert zoals men daar met elkaar omgaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef AnneLo het volgende:
Zo vind ik Linda helemaal geen rare meid, als ze gewoon gezellig zit te kletsen, komt ze veel zachter over... moet ze eens vaker doen, niet steeds dat negatief praten over andere bewoners en dat stoken....
Laatst was ze José aan het troosten, en echt op een hele lieve manier, toen had ik dat ook al.... jammer dat je deze kant niet meer laat zien....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef Sterretje3000 het volgende:
[..]
Klopt!
-Of komt het door de biertjes?-
Voor hier maakt het ook niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:35 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik reageerde op de post dat je bij Zalando met 1 klik vanuit je boodschappenwagen besteld kan hebben
Misschien nu ze wat taken laat liggen (oa boodschappen) en zich wat meer op leuke dingen gaat richten!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Laatst was ze José aan het troosten, en echt op een hele lieve manier, toen had ik dat ook al.... jammer dat je deze kant niet meer laat zien....
Zo zielig is hij niet hoor. Er zijn heel veel ondertekenaars van de petitie die aangeven dat ze zonder Utopia eigenlijk geen leven meer hebben. Het is na 4 jaar onderdeel geworden van hun leven. En ze trekken zich daaraan op.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zielig schuimpje op bezoek bij zijn held Johan .....![]()
[ afbeelding ]
Johan zingt voor Freddy Fanta - 27 december 2017.
Maar ik vind haar al vanaf dag één zo, dominant, betweterig, alleen maar het negatieve van mensen zien.... zo jammer....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geloof maar dat het enorm frustreert zoals men daar met elkaar omgaat.
En dat vertellen is ook een manier om het kwijt te kunnen lijkt me. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar het is wel jammer dat ze haar 'hoofd/ gezichtsuitdrukking' en haar stem niet mee heeft.
Dat maakt het ook negatiever denk ik
Wel jammer, want ze was daar wel goed in. Met een klik bestellen...quote:Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef Sterretje3000 het volgende:
[..]
Misschien nu ze wat taken laat liggen (oa boodschappen) en zich wat meer op leuke dingen gaat richten!
Heb ik nog nooit gehad, maar goed dan zal het wel. Bij Zalanda kan het in ieder geval niet in 1 klik dus zoals het bij haar zou zijn gegaan. Zo boeiend vind het verder eigenlijk ook niet...liet me ff meeslepenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb bij online winkelen weleens dat ik ineens de melding krijg dat ik iets besteld heb terwijl ik verwachtte dat er nog stappen kwamen. Het kan dus gebeuren.
Kan me voorstellen dat haar moeder er niet zo blij mee was dat ze daar op 21 jarig leeftijd alleen woonde......quote:Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef mazaru het volgende:
Linda verteld dat ze heel lang in een buurt had gewoond dat als ze thuis kwam van een late dienst dat er een junkie in haar portiek lag bezig om een shot te zetten.
Dan zei ze 'nou, schiet op dan! Ik geef je tien seconden!"
Dan kwamen ze tien seconden later overeind en zeiden 'dank u wel mevrouw'
ja daar is ze kampioen inquote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een zouteloze verhalen van Linda
De gesprekjes op de andere stream kan ook niet veel zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het is wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Zo toe maar... al zeker 23 uur geweest en ze zijn nog wakker
Ik hoor haar liever zo praten, dan dat geklaag en gestook....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:41 schreef notturna het volgende:
[..]
De gesprekjes op de andere stream kan ook niet veel zijn.
Daar zullen ze morgen vast wel heel erg van moeten bijkomen.quote:
Jah, kweet niet wat er op de agenda staat...quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar zullen ze morgen vast wel heel erg van moeten bijkomen.
Geen idee, maar zoals gebruikelijk zal het ook wel niet veel zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, kweet niet wat er op de agenda staat...
tassen van struisvogelbontquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Linda heeft altijd van die sterke verhalen die niemand eigenlijk iets intresseert
Gelukkig ben ik niemand.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Linda heeft altijd van die sterke verhalen die niemand eigenlijk iets intresseert
Mij wel hoor, vind dit wel leuk om te horen....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Beetje slap lullen, bank hangen, vreten, drinkenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, kweet niet wat er op de agenda staat...
Ja dit is een leuk ontspannen gesprek.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mij wel hoor, vind dit wel leuk om te horen....
Ja, precies..... een hele andere kant van Linda....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dit is een leuk ontspannen gesprek.
Ja en na vandaag kan ze dit ook wel gebruiken.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, precies..... een hele andere kant van Linda....
en misschien heeft ze ook die uitdrukking die ze in haar werk wel vaker nodig hebt. zoals ze aan vertellen us dat ze vaker mensen uitelkaar moest houdenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geloof maar dat het enorm frustreert zoals men daar met elkaar omgaat.
En dat vertellen is ook een manier om het kwijt te kunnen lijkt me. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar het is wel jammer dat ze haar 'hoofd/ gezichtsuitdrukking' en haar stem niet mee heeft.
Dat maakt het ook negatiever denk ik
LOL. Dronken cemal rappen over pickachuquote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Wordt dit weer zown avond van:
“Ze schenken me water in en ik heb er echt niks aan. Ik neem genoeg met een foto met pickachu en een banaan eraan”?![]()
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat ruzie worden in het keetje ......
Vind het ook wel leuk om te horen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb ik tijden niet zo hard gelachenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
LOL. Dronken cemal rappen over pickachu
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar apart dat ze haast nooit zulke gesprekken heeft.... als ze boven op de vide zit is het haast altijd negatief over anderen met Madi.... echt jammer.... zou mooi zijn als haar bezoek dit aan haar duidelijk zou maken...quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en na vandaag kan ze dit ook wel gebruiken.
Ja echt heel jammer. Ik hoop dat ze dit vaker gaat doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar apart dat ze haast nooit zulke gesprekken heeft.... als ze boven op de vide zit is het haast altijd negatief over anderen met Madi....
Op dit moment niet, geloof ik. Maar Billy maakt het niets uit, die is sowieso bang dat er geen geld overblijft, want ze hoopt UoAT te worden.quote:
Inderdaad, want dit is een zo andere Linda....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Ik hoop dat ze dit vaker gaat doen.
Billy razend? Billy maakt het niks uit?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op dit moment niet, geloof ik. Maar Billy maakt het niets uit, die is sowieso bang dat er geen geld overblijft, want ze hoopt UoAT te worden.
Moeten ze vaker doen inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef humpty het volgende:
Heerlijk dat Billy vandaag zo weinig op de streams was![]()
Ze is een beetje als Billy, altijd wel vanalles meegemaakt en voert ook vaak de boventoon, Ik moet wel zeggen dat ik het bij haar beter kan pruimen dan bij Billy, want die liegt te vaak of verzint een heleboel zoniet alles erbij.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar apart dat ze haast nooit zulke gesprekken heeft.... als ze boven op de vide zit is het haast altijd negatief over anderen met Madi.... echt jammer.... zou mooi zijn als haar bezoek dit aan haar duidelijk zou maken...
Ik zag haar daarstraks ergens een keer richting rookcel lopen. Ze zag er uit alsof ze net gehuild had of nog aan het huilen wasquote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef AnneLo het volgende:
Billy is vandaag echt heel timide..... ze is amper op de streams, in tegenstelling tot anders, want dan is ze de hele dag op de streams te zien.....
Was echt te grappig.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Heb ik tijden niet zo hard gelachen
“Ze noemen me pickachu menebeb
Romy: cemal..
Cemal: ja liefoe wasdatnouw”
Ik vind haar normaal gesproken een verschrikkelijk mens....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is een beetje als Billy, altijd wel vanalles meegemaakt en voert ook vaak de boventoon, Ik moet wel zeggen dat ik het bij haar beter kan pruimen dan bij Billy, want die liegt te vaak of verzint een heleboel zoniet alles erbij.
Misschien hebben ze het eindelijk begrepen bij Talpaquote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef humpty het volgende:
Heerlijk dat Billy vandaag zo weinig op de streams was![]()
Je vindt Billy beter te pruimen dan Billy?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is een beetje als Billy, altijd wel vanalles meegemaakt en voert ook vaak de boventoon, Ik moet wel zeggen dat ik het bij haar beter kan pruimen dan bij Billy, want die liegt te vaak of verzint een heleboel zoniet alles erbij.
Toen ze er pas was was dat ook niet. Toen waren mady en floor altijd aan het praten over anderen. Ik hoor ook Mady vaker veel negatiever praten dan Linda mady is ook meestal degene die er mee begint.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar apart dat ze haast nooit zulke gesprekken heeft.... als ze boven op de vide zit is het haast altijd negatief over anderen met Madi....
Zou ze toch eerder weg gaan.... durf het haast niet te hopen.....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zag haar daarstraks ergens een keer richting rookcel lopen. Ze zag er uit alsof ze net gehuild had of nog aan het huilen was
Ik maak me zorgen over haar. De laatste dagen ligt ze alleen op bed te lezen. Ik gok dat ze nerveus is dat het gaat stoppen. Waar moet ze wonen?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zag haar daarstraks ergens een keer richting rookcel lopen. Ze zag er uit alsof ze net gehuild had of nog aan het huilen was
Razend, want het maakt haar niet uit of het zakgeld is, of salaris, of winst, of neukgeld. Alle geld in Uto bij financien wil ze aanspraak op maken. Ja, en dan kun je gemakkelijk in alle staten zijn bij de gedachte dat er niets overblijft. Dat ik dat nog moet uitleggen zeg. Maar deed het graag.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Billy razend? Billy maakt het niks uit?
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Razend, want het maakt haar niet uit of het zakgeld is, of salaris, of winst, of neukgeld. Alle geld in Uto bij financien wil ze aanspraak op maken. Ja, en dan kun je gemakkelijk in alle staten zijn bij de gedachte dat er niets overblijft. Dat ik dat nog moet uitleggen zeg. Maar deed het graag.
Heb toch een andere mening, ik vond haar vanaf dag één al niets..... heb dat toen ook gezegd, zo dominant en betweterig....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toen ze er pas was was dat ook niet. Toen waren mady en floor altijd aan het praten over anderen. Ik hoor ook Mady vaker veel negatiever praten dan Linda mady is ook meestal degene die er mee begint.
En linda raakt gefrustreert over de gang van zaken daar en daar klaagt ze vaak over Wat ik ook snap
Zou mooi zijn, brief erin Billy eruit en Bart erin ....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:55 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik denk ook dat Billy misschien op 1 jan gaat.
Welke Bart?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, brief erin Billy eruit en Bart erin ....
Bart is saaiquote:Op woensdag 27 december 2017 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat haar drijft, daar ben ik ook geen fan van omdat ze net als Billy op de voorgrond wil, alle credits wil en om zich heen gaat slaan als ze haar zin niet krijgt. En ze is erg rancuneus, al beweert ze van niet, want ze kan het goed verhullen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal gesproken een verschrikkelijk mens....
Billy eruit , Jessie erinquote:Op woensdag 27 december 2017 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gatsie, nee........quote:Op woensdag 27 december 2017 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De date van Beau ....![]()
[ afbeelding ]
Bart komt borrelen met Beau - deel 1.
De wens is de vader van de gedachtequote:Op woensdag 27 december 2017 23:55 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Nou, dat hoeft ook weer niet.quote:
Terror Jaap erinquote:
betweterig en dominant is heel wat anders dan alleen maar zeuren over anderenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb toch een andere mening, ik vond haar vanaf dag één al niets..... heb dat toen ook gezegd, zo dominant en betweterig....
Zou best kunnen, maar misschien ook later. Kan best dat ze het onverdraaglijk zou vinden om niet te winnen, en vooral als er geen poet aan vastzit, en daarom eerder vertrekt.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:55 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Om Billy nog even gek te makenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet.![]()
Yep, maar de eerste dag had ze nog niemand om te klagen....quote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
betweterig en dominant is heel wat anders dan alleen maar zeuren over anderen
Dat risico zou ik niet willen nemen. Jessie heeft tot de laatste keer gefaald toen het om Billy ging.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Om Billy nog even gek te maken![]()
nee laat Jessie maar lekker thuis blijven hoef ik ook niet weer te zien
Ze mag toch gaan wanneer ze wilt?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef mijntjexx het volgende:
Ik gun Billy niet het naar huis gaan. Daar maak je haar blij mee,want in haar hoofd wil ze nog steeds lekker naar Jessie toe. Die vindt het prima als de febo heeft besloten dat ze mag gaan.
Maakt me niet uit, dan zijn wij er in ieder geval van verlost....quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef mijntjexx het volgende:
Ik gun Billy niet het naar huis gaan. Daar maak je haar blij mee,want in haar hoofd wil ze nog steeds lekker naar Jessie toe. Die vindt het prima als de febo heeft besloten dat ze mag gaan.
Patrick.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou van de oud-bewoners alleen Isabella, Cees en Bronno terug willen zien.
Nou, dat zeuren deed ze vrij snel hoor, alleen ziet zij het niet zo. Zij ziet het als 'kijk maar naar mij en daarom mag ik zeggen hoe het moet en mag ik anderen bekritiseren en uitfoeteren".quote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
betweterig en dominant is heel wat anders dan alleen maar zeuren over anderen
Je denkt toch niet dat Jessie op haar zit te wachten?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef mijntjexx het volgende:
Wat heeft het uiterlijk er mee te maken?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Of nena. Die was echt knap. Tweeling zijn nix vergeleken met haar
Was echt een mooie meid Nenaquote:Op donderdag 28 december 2017 00:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Of nena. Die was echt knap. Tweeling zijn nix vergeleken met haar
Chris, Rianne en Nicoline mag ook wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In Billy's hoofd wel, want zoals we nu wel weten is dat ze qua jessie een blok beton voor haar hoofd heeftquote:Op donderdag 28 december 2017 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Jessie op haar zit te wachten?
quote:
Patje, Rienk en die man die al die ellende veroorzaakte helemaal in het beginquote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wanneer zat die erin dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Zeker. Zag haar laatst, ze is nog steeds even knap en heeft nu 2 of 3 kinderen
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
De eerste twee wel, de laatste was een laffe meeloper ...quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Chris, Rianne en Nicoline mag ook wel.
quote:
Dat is geen Utopia bewoonster geweest.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Happie.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Patje, Rienk en die man die al die ellende veroorzaakte helemaal in het begin
Ah, ik dacht al, ik ken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is geen Utopia bewoonster geweest.
Ik ook niet, ik dacht eerst die vrouw met die 2 kleuren haar.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, ik ken haar helemaal niet.
Oh dan geef je zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Moet rene morgen niet vroeg op? Ze halen hem om half 9 op
Die zal straks wel goed slapen, die is een hele tijd bezig geweest met die pakketten voor de voedselbank.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Leuke UI, is dat Gizmo?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die zal straks wel goed slapen, die is een hele tijd bezig geweest met die pakketten voor de voedselbank.
Klopt. En ik zag alleen Mehmet helpenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die zal straks wel goed slapen, die is een hele tijd bezig geweest met die pakketten voor de voedselbank.
Helemaal alleen, maar ze zijn ook zo begaan met andere mensen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij echt wat gaat doen....handje schudden, filmpje opnemen en klaarquote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Nena is een 9. Bo een 6.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat iemand zo'n mooi filmpje van Beau maakt.
Echt daar krijg ik echt de neiging van mijn handjes om dat strotje en te knijpen.quote:
Wie houd je tegen?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt daar krijg ik echt de neiging van mijn handjes om dat strotje en te knijpen.
Mooi is dat , maar wat gaan ze er mee doen?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef Yaksa het volgende:
René en Linda hebben netjes de biertjes opgeschreven.
Die kan gewoon vrij bewegen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie houd je tegen?
Knetters laat eens Not los.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie houd je tegen?
Knetters laat eens Not los.![]()
![]()
Mooi is ze al onderweg naar Romy?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kan gewoon vrij bewegen hoor.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi is ze al onderweg naar Romy?
Verstond ik het toch goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:26 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Rene tegen demi; minder voor Mika. Demi: dat is niet mijn pakkie an.
Wat een SLET
Helemaal geen slet, het is Senna zijn pakkie an.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:26 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Rene tegen demi; minder voor Mika. Demi: dat is niet mijn pakkie an.
Wat een SLET
Bas en do samen terugquote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, zo zie ik het ook.... Senna maakt zich vanaf dag één al niet druk om Mika....quote:Op donderdag 28 december 2017 00:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Helemaal geen slet, het is Senna zijn pakkie an.
Ja en nu??quote:Op donderdag 28 december 2017 00:28 schreef mario390 het volgende:
niemand heeft in deze topic en foto geplaatst
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vooruit dan ....![]()
[ afbeelding ]
Wadnaquote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vooruit dan ....![]()
[ afbeelding ]
Zo dan. Die ontsnappen zowat.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vooruit dan ....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vooruit dan ....![]()
[ afbeelding ]
Nog meer kacheltjes neerzetten?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:38 schreef Yaksa het volgende:
En ze zitten allemaal met die mini kacheltjes in hun huisjes.
Hoe gaan ze het doen als het echt een keer gaat vriezen in de zin van -15 of zo?
Niet alleen wat Jessie betreft. Ze leeft ook nog steeds in de veronderstelling dat Ruud en Rowena niets wordt (riep al een tijd geleden dat het voorbij was).quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
In Billy's hoofd wel, want zoals we nu wel weten is dat ze qua jessie een blok beton voor haar hoofd heeft
Dat gaat niet lukken, de stoppen klappen er nu al regelmatig uit.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Nog meer kacheltjes neerzetten?
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Ben benieuwd wat van haar geworden is. Was best ook wel een over het paard getild typetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik zou niet zo'n dochter willen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Helemaal geen slet, het is Senna zijn pakkie an.
Moeder van een paar kinderen. Echtgenoot is directeur van een succesvol bedrijf.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat van haar geworden is. Was best ook wel een over het paard getild typetje.
Ah, maar ze is gelukkig?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Moeder van een paar kinderen. Echtgenoot is directeur van een succesvol bedrijf.
Lammerts van Buerenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, maar ze is gelukkig?
Hoe heette ze ook alweer van achteren?
Ja thanx, had het al gevonden. Even opgezocht, paar foto's gezien van kids op haar FB. Leuke kindjes.quote:
Moet die man het niet vergeten natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze morgen op die mail over de boot gaan reageren
Doet die wel denk ik. Het klonk alsof hij het zou doenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet die man het niet vergeten natuurlijk
Hij zal wel een deal met Talpa gesloten hebben, want het contract is verlengd. Waren er kosten dan is dan mijn vraag?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet die wel denk ik. Het klonk alsof hij het zou doen
Misschien een leuk tvmomentje voor dat bedrijf in de uitzending.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal wel een deal met Talpa gesloten hebben, want het contract is verlengd. Waren er kosten dan is dan mijn vraag?
Wie zal de mail als eerste lezen? En in wiens mapje zal ie verdwijnen? Of begint Johan er zelf over.. En wat zal ie allemaal doen aan het eind van januari om de Vide te fucken?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een leuk tvmomentje voor dat bedrijf in de uitzending.
Eerst maar kijken hoe ze reageren. Voor hetzelfde geld moet er vlak voor het mailtje komt ineens iemand naar de ZK komenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zal de mail als eerste lezen? En in wiens mapje zal ie verdwijnen? Of begint Johan er zelf over.. En wat zal ie allemaal doen aan het eind van januari om de Vide te fucken?
Welke mail?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze morgen op die mail over de boot gaan reageren
Ja, ik ook. Wat voor mail?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welke mail?
Ik heb vandaag veel gemist.
Johan had met de booteigenaar gebeld, en het contract loopt tot eind mei..... maar hij heeft nu met die man afgesproken dat hij een mail stuurt dat de boot 1 januari opgehaald wordt...quote:
Johan heeft gebeld met die man van de boot. Na wat heen en weer mag hij de boot houden tot half mei.quote:
Ah Tnx.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Johan had met de booteigenaar gebeld, en het contract loopt tot eind mei..... maar hij heeft nu met die man afgesproken dat hij een mail stuurt dat de boot 1 januari opgehaald wordt...
Daar heeft Johan totaal niet naar gevraagd en die man heeft er ook niks over gezegdquote:Op donderdag 28 december 2017 01:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah Tnx.![]()
Voor wie zijn de vervoerskosten eigenlijk, ik kan me iets herinneren dat die voor Utopia/Johan zijn.
Ow het is voor de grap dus.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Johan heeft gebeld met die man van de boot. Na wat heen en weer mag hij de boot houden tot half mei.
Johan heeft die man gevraagd of hij een mail wilt sturen met de mededeling dat hij hem op komt halen.
Die man had er niet echt zin in volgens mij, maar zei uiteindelijk. Ik zal er over denken, maar dan word het morgen want ik ben nu niet op kantoor
Heb eigenlijk geen idee voor wie de kosten zijn,...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah Tnx.![]()
Voor wie zijn de vervoerskosten eigenlijk, ik kan me iets herinneren dat die voor Utopia/Johan zijn.
Ja. Lekker de dames op de vide op de kast jagen dat hij daar komt slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow het is voor de grap dus.
Lekker slim, dat kost volgens mij best nog wel wat.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar heeft Johan totaal niet naar gevraagd en die man heeft er ook niks over gezegd
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Johan heeft gebeld met die man van de boot. Na wat heen en weer mag hij de boot houden tot half mei.
Johan heeft die man gevraagd of hij een mail wilt sturen met de mededeling dat hij hem op komt halen.
Die man had er niet echt zin in volgens mij, maar zei uiteindelijk. Ik zal er over denken, maar dan word het morgen want ik ben nu niet op kantoor
Maakt voor nu ook niet uit, is toch half mei blijkbaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee voor wie de kosten zijn,...
Ik vind verder eigenlijk geen enkele grap van hem leuk, maar dit vind ik nog wel meevallen, dit kost tenminste geen geld....quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Lekker de dames op de vide op de kast jagen dat hij daar komt slapen
Humor.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Lekker de dames op de vide op de kast jagen dat hij daar komt slapen
Rene: "Weet ik wel..."quote:Op donderdag 28 december 2017 01:37 schreef AnneLo het volgende:
Ook niet echt handig van René om dat kacheltje zo op het bed neer te zetten......
Zelfs hier worden dingen verdraaid...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Johan had met de booteigenaar gebeld, en het contract loopt tot eind mei..... maar hij heeft nu met die man afgesproken dat hij een mail stuurt dat de boot 1 januari opgehaald wordt...
Het enige verschil is eind januari, de rest komt toch op hetzelfde neer..... sorry hoor, dat ik 1 januari verstaan heb....quote:Op donderdag 28 december 2017 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier worden dingen verdraaid...
Contract liep tot eind januari en ze hebben besloten om het te verlengen tot het einde van mei of wanneer dan ook.. De eigenaar zou voor de gein (op veroek van John) een mailtje sturen dat de boot zoals afgesproken eind januari opgehaald zou worden
En ik twijfelde tussen 1 en eind januari dus ik heb het wijselijk weggelatenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:42 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Het enige verschil is eind januari, de rest komt toch op hetzelfde neer..... sorry hoor, dat ik 1 januari verstaan heb....
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ik twijfelde tussen 1 en eind januari dus ik heb het wijselijk weggelaten
Ja OK sorry, 1 januari is echt wel te kort dag in Utopia nml. zaterdag alquote:Op donderdag 28 december 2017 01:42 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Het enige verschil is eind januari, de rest komt toch op hetzelfde neer..... sorry hoor, dat ik 1 januari verstaan heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK sorry, 1 januari is echt wel te kort dag in Utopia nml. zaterdag alWas de "grap" juist leuker geweest.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]![]()
maar de rest van ons verhaal klopte toch.....
Geen idee, daar let ik nooit op..... maar vind dat niet zo vreemd, kom bijna het hele bed door...quote:
links naar rechts ?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:47 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Geen idee, daar let ik nooit op..... maar vind dat niet zo vreemd, kom bijna het hele bed door...
Ze zal dan toch echt een ander moeten zoeken ..quote:
Bas is gelukkig met doquote:Op donderdag 28 december 2017 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal dan toch echt een ander moeten zoeken ..
Oh ja daar is ze al mee beig .. Borrels van thee en cola en te jonge mannen weer de laan uit sturen
Zelfs in zijn slaap is hij aan het bouwenquote:
Die was verdacht onzichtbaar gisteren. Echt uniekquote:Op donderdag 28 december 2017 06:59 schreef Flow3r het volgende:
Bil mag zo onderhand wel opstaan, die lag er als eerste in, kan ze vast beginnen met dweilen, poetsen etc
O ze heeft het zo moeilijk, Buiten kan ze het zo leuk hebben, Ze is zo niet blij meer met Utopia, ze begint haar macht te verliezen.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was verdacht onzichtbaar gisteren. Echt uniek
Ja, want hij moest ook nog twee dingen zagen.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie nog geen streams met René, die zou toch zo langzamerhand op moeten staan als hij om 8.30 uur wegmoet
Goedemorgen Disanaquote:Op donderdag 28 december 2017 07:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want hij moest ook nog twee dingen zagen.
Goedemorgen.
Da mens moet wel zo lelijk zijn/quote:Op donderdag 28 december 2017 07:42 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij is er een bandje van Tiet haar BH gesprongen, hangt scheef
De regie laat zien dat het bandje niet geknapt is (geintje)quote:Op donderdag 28 december 2017 07:42 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij is er een bandje van Tiet haar BH gesprongen, hangt scheef
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De regie laat zien dat het bandje niet geknapt is (geintje)
[ afbeelding ]
ach ja, laat haar er maar uithalen wat erin zit nog, ze is nog jong, geef het 5 jaar, en dan zit ze als een dikke moeke met afgezakte billen met 2 koters op de bankquote:Op donderdag 28 december 2017 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da mens moet wel zo lelijk zijn/
Die is zo panisch om onopgemaakt in beeld te komen
En wat denk je wal al die make-up met je huid doetquote:Op donderdag 28 december 2017 07:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach ja, laat haar er maar uithalen wat erin zit nog, ze is nog jong, geef het 5 jaar, en dan zit ze als een dikke moeke met afgezakte billen met 2 koters op de bank
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Aaaaaa floogggggggggggggggggg aaaaaaaaaaa hahaha, heel leuk, ooooooooooooo nee
Enkelbanden afgescheurd, ingescheurd............... wat lief
O echt he, die zeikstem van der en dan steeds aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lief....................aaaaaaaaaaaaa wat liefquote:
zo begripvolquote:Op donderdag 28 december 2017 08:03 schreef Ranah het volgende:
bo denkt dat iedereen het druk heeft, er is niet veel post
een handtekening, of nog beter een persoonlijke boodschapquote:Op donderdag 28 december 2017 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Fay vindt niet dat Rene alleen de poort kan uitlopen en hij moet nog dingen doen.
Fay heeft beloofd hem te helpen
Beau bedenkt in een keer dat het wel leuk is als ze iets op een kerstbal schrijven
O nee, bedenkt die slome trien, iedereen slaap nog
Komt ze wel laat achter, hadden ze gisteren moeten doenquote:Op donderdag 28 december 2017 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een handtekening, of nog beter een persoonlijke boodschap
ze gaat affe sjrijve, een tien met de griffel en een zoen van de jufquote:Op donderdag 28 december 2017 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt ze wel laat achter, hadden ze gisteren moeten doen
Maar ze hebben de oplossing gevonden, gewoon kaarten van hun zelf hoppa niks moeilijk doen of maken gewoon de kant en klare dingen pakken
[ afbeelding ]
Maag ze mot eerst ff naar deg eigengezeik luistegenquote:Op donderdag 28 december 2017 08:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat affe sjrijve, een tien met de griffel en een zoen van de juf
maar ze zijn zooooooooooooooooooooo drukquote:Op donderdag 28 december 2017 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt ze wel laat achter, hadden ze gisteren moeten doen
Maar ze hebben de oplossing gevonden, gewoon kaarten van hun zelf hoppa niks moeilijk doen of maken gewoon de kant en klare dingen pakken
[ afbeelding ]
En over andere lullen en klagen dat het allemaal zo geen Utopia isquote:Op donderdag 28 december 2017 08:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar ze zijn zooooooooooooooooooooo druk
*met zichzelf te kunnen verrijken*
nog een paar dagen de kans de graftakkenloods per 1 januari al te sluiten!!quote:Op donderdag 28 december 2017 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En over andere lullen en klagen dat het allemaal zo geen Utopia is
Ja, was wel het mooiste geweest, met oud en nieuw begonnen, dan ook stoppen met oud en nieuw, maar wel dit jaar danquote:Op donderdag 28 december 2017 08:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
nog een paar dagen de kans de graftakkenloods per 1 januari al te sluiten!!
kom op febo jullie kunnen het
gewoon op straat zetten en laat ze ons maar via de vlogcams zien hoe ze op zoek gaan naar een nieuw onderkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |