Ik heb daar vaker besteld....en vergeet zelfs nog dat je ook nog aan moet geven wanneer je bezorgd wil hebben bij Zalando dus kan echt niet dat je vanuit je boodschappenmandje met 1 klil besteld hebtquote:Op woensdag 27 december 2017 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of je daar voor de eerste keer besteld of niet.
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knopquote:Op woensdag 27 december 2017 23:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een Zalando account en heb daar vaker besteld....dan kun je de adres stap misschien over slaan maar de rest niet
Klopt!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef AnneLo het volgende:
Zo vind ik Linda helemaal geen rare meid, als ze gewoon gezellig zit te kletsen, komt ze veel zachter over... moet ze eens vaker doen, niet steeds dat negatief praten over andere bewoners en dat stoken....
Ik heb bij online winkelen weleens dat ik ineens de melding krijg dat ik iets besteld heb terwijl ik verwachtte dat er nog stappen kwamen. Het kan dus gebeuren.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker besteld....en vergeet zelfs nog dat je ook nog aan moet geven wanneer je bezorgd wil hebben bij Zalando dus kan echt niet dat je vanuit je boodschappenmandje met 1 klil besteld hebt
Volgen mij werd Zalando ook als voorbeeld genoemd, niet dat ze daadwerkelijk daar besteld had.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knop [ afbeelding ]
Of is het bekend dat ze bij bijv Zalando iets 'kocht'?
Dat weet ik niet ik reageerde op de post dat je bij Zalando met 1 klik vanuit je boodschappenwagen besteld kan hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Linda kocht volgens mij vaak via Amazon en daar heb je wel de knop [ afbeelding ]
Of is het bekend dat ze bij bijv Zalando iets 'kocht'?
Geloof maar dat het enorm frustreert zoals men daar met elkaar omgaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef AnneLo het volgende:
Zo vind ik Linda helemaal geen rare meid, als ze gewoon gezellig zit te kletsen, komt ze veel zachter over... moet ze eens vaker doen, niet steeds dat negatief praten over andere bewoners en dat stoken....
Laatst was ze José aan het troosten, en echt op een hele lieve manier, toen had ik dat ook al.... jammer dat je deze kant niet meer laat zien....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef Sterretje3000 het volgende:
[..]
Klopt!
-Of komt het door de biertjes?-
Voor hier maakt het ook niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:35 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik reageerde op de post dat je bij Zalando met 1 klik vanuit je boodschappenwagen besteld kan hebben
Misschien nu ze wat taken laat liggen (oa boodschappen) en zich wat meer op leuke dingen gaat richten!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Laatst was ze José aan het troosten, en echt op een hele lieve manier, toen had ik dat ook al.... jammer dat je deze kant niet meer laat zien....
Zo zielig is hij niet hoor. Er zijn heel veel ondertekenaars van de petitie die aangeven dat ze zonder Utopia eigenlijk geen leven meer hebben. Het is na 4 jaar onderdeel geworden van hun leven. En ze trekken zich daaraan op.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zielig schuimpje op bezoek bij zijn held Johan .....![]()
[ afbeelding ]
Johan zingt voor Freddy Fanta - 27 december 2017.
Maar ik vind haar al vanaf dag één zo, dominant, betweterig, alleen maar het negatieve van mensen zien.... zo jammer....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geloof maar dat het enorm frustreert zoals men daar met elkaar omgaat.
En dat vertellen is ook een manier om het kwijt te kunnen lijkt me. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar het is wel jammer dat ze haar 'hoofd/ gezichtsuitdrukking' en haar stem niet mee heeft.
Dat maakt het ook negatiever denk ik
Wel jammer, want ze was daar wel goed in. Met een klik bestellen...quote:Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef Sterretje3000 het volgende:
[..]
Misschien nu ze wat taken laat liggen (oa boodschappen) en zich wat meer op leuke dingen gaat richten!
Heb ik nog nooit gehad, maar goed dan zal het wel. Bij Zalanda kan het in ieder geval niet in 1 klik dus zoals het bij haar zou zijn gegaan. Zo boeiend vind het verder eigenlijk ook niet...liet me ff meeslepenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb bij online winkelen weleens dat ik ineens de melding krijg dat ik iets besteld heb terwijl ik verwachtte dat er nog stappen kwamen. Het kan dus gebeuren.
Kan me voorstellen dat haar moeder er niet zo blij mee was dat ze daar op 21 jarig leeftijd alleen woonde......quote:Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef mazaru het volgende:
Linda verteld dat ze heel lang in een buurt had gewoond dat als ze thuis kwam van een late dienst dat er een junkie in haar portiek lag bezig om een shot te zetten.
Dan zei ze 'nou, schiet op dan! Ik geef je tien seconden!"
Dan kwamen ze tien seconden later overeind en zeiden 'dank u wel mevrouw'
ja daar is ze kampioen inquote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een zouteloze verhalen van Linda
De gesprekjes op de andere stream kan ook niet veel zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het is wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Zo toe maar... al zeker 23 uur geweest en ze zijn nog wakker
Ik hoor haar liever zo praten, dan dat geklaag en gestook....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |