quote:Op donderdag 28 december 2017 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Hier eten ze hun eerst portie echt eten.A, wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
57 jaar. je zou het niet zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtig van José.
Die spoort echt niet. Daar zit serieus iets niet goed in die bovenkamer. Zal wel weer niet op prijs gesteld worden maar dit mens is zwaar gestoord en daar blijf ik bij.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die spoort echt niet. Daar zit serieus iets niet goed in die bovenkamer. Zal wel weer niet op prijs gesteld worden maar dit mens is zwaar gestoord en daar blijf ik bij.
hey paardenmeisjequote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
omg Mefroi DroogvanOnder
zeikt weer over Rene
GM
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had dat geld meebegroot in het nieuwe huisje.
GM,en steeds minder mensen zijn het met haar eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
omg Mefroi DroogvanOnder
zeikt weer over Rene
GM
De ware aardquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.
en zelf gratis hebt gekregen.. schaamteloze graaiwolfquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel als je wilt meeberekenen met dat huisje maar het blijft een rotstreek dat je een andere bewoner zovéél laat betalen.
Typisch Dot, typisch.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft er minuten lang naar staan staren toen ze hem opgehangen had
Ze is waanzinnig star, en dan ook heel lomp en grof in haar acties en bewoordingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Ranah het volgende:
zo jammer, ik had echt hoop op jose de eerst paar weken
Ik had meteen bij haar en Linda een onprettig gevoel, heel gek...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had dit juist helemaal niet van haar verwacht hoewel ze zelf in het begin al aangekondigd had een feeks te zijn als ze écht boos werd.
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en zelf gratis hebt gekregen.. schaamteloze graaiwolf
Gaat iets niet helemaal goed in dat hoofd hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
57 jaar. je zou het niet zeggen.
Op de webshop stond ie echter nog steeds te koop.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.
José vond het destijds een prima regeling.
BAN JE GAKKKquote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Awww
Zo lief en dan kom ik met een post van deze lelijke heks![]()
[ afbeelding ]
Dan nog.. maar goed, is mijn mening. Ik verkoop ook niks aan familieleden,zoiets zeg maar. Heb je al mail van haar over je schilderij ?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De caravan was eigenlijk al aan een buitenstaander verkocht.
José vond het destijds een prima regeling.
Webshop loopt altijd achter.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Op de webshop stond ie echter nog steeds te koop.
En dan zeggen dat haar ex een narcist is, ze kwam bijna klaar toen ze stond te kijkenquote:
Welke producten dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Webshop loopt altijd achter.
Er staan nog steeds producten op die ze allang niet meer hebben.
ja ze hadden net tijdens het gemopper van jose opnieuw een heftige discussiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Fay klaagt tegen Demi over Chip.
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan nog.. maar goed, is mijn mening. Ik verkoop ook niks aan familieleden,zoiets zeg maar. Heb je al mail van haar over je schilderij ?
Ja, hier nog een. Was er een van meteen geld binnen brengen. Maar het werd steeds erger met haar sinds dat hele gebeuren met haar hondjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Ranah het volgende:
zo jammer, ik had echt hoop op jose de eerst paar weken
Aiaiai, ik hoop niet dat dit je een aantal sarcastische opmerkingen van deze of gene bewoner oplevert.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Yaksa het volgende:
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.
Heb zelf wel een mailtje gestuurd met een aantal tips, die zit al wel bij de bewoners in de mailbox.
Vanaf het drama met de financiën al hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, hier nog een. Was er een van meteen geld binnen brengen. Maar het werd steeds erger met haar sinds dat hele gebeuren met haar hondjes.
Zo gek was dat dus niet, recht in de roos hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had meteen bij haar en Linda een onprettig gevoel, heel gek...
mijn god..ik word misselijkquote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fay;denk je dat die ouderen geld mee hebben voor de winkel?
ja zeg ik ook netquote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Dotteke het volgende:
De rode loper wordt uitgelegd voor de oudjes, of meer de rode lappen worden neergelegd.
Hebben ze niet in de gaten dat oudjes soms schuifvoetenf vooruit lopen, ze zouden hun nek breken over die doeken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar ex een narcist is, ze kwam bijna klaar toen ze stond te kijken
Ik vraag me af hoe ze met gasten.. die iets niet goed vonden in haar restaurant is omgegaan...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is waanzinnig star, en dan ook heel lomp en grof in haar acties en bewoordingen.
Ik heb niet meegekregen dat die uitverkocht waren.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zomaar wat: van Bloem en Bollen: Amarylis, Winterheide en Johanneskruid
Bij ons thuis werd heel veel muziek gedraaid. Er is bijna geen nummer wat ik hoor, dat ik daar geen herinnering aan heb over thuis.quote:
Een mooie legging voor omaatje met een gaten trui of een afhangendschouder truitje .quote:
Volgens mij heb jij al lol zat met het bestellen + alle reacties hier en maakt het niet heel veel uit hoe dat schilderij er uit komt te zienquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, nog geen mail van haar ontvangen.
Heb zelf wel een mailtje gestuurd met een aantal tips, die zit al wel bij de bewoners in de mailbox.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:40 schreef mazaru het volgende:
Johan geeft zijn mening erover. Dit is wat ik aan Johan waardeer. Hij zegt het nu direct, hij wacht niet tot iedereen weg is om er dan over te gaan fluisteren.
Dit is mijn mening! En daar sta ik voor!!!
Een heerlijk advocaatje met slagroom toch?quote:
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Ranah het volgende:
fay vindt het vervelend dat chipp elke keer boos wordt als zij een andere mening uit
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al lol zat met het bestellen + alle reacties hier en maakt het niet heel veel uit hoe dat schilderij er uit komt te zien
Jah dat vind ik ook opvallend, hij lult haar er zo onder.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?
Je zag haar langzaam pissig worden daarnetquote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, dan moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij Fay als haar geliefde eigenlijk vindt dat zij geen eigen mening mag hebben?
Das vast zijn wraak voor die zes die dachten dat ze mochten komen maar eigenlijk niet konden komen maar toch wel komenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Senna heeft de entree opgeleukt
rooie lappen .. op de grond
wees welkom breek uw Heup niet
![]()
goed bedoeld of valse streek
. tafels worden ingedekt
Rene; wat is handig bestek recht of links?
servetten rechts of links
vragen vragen
Tja, maar emancipatie is sowieso ver te zoeken in Utopia hoor..Het is bar en boos hoe de mannen van alles verwachten van de vrouwen.Daar is Chip geen uitzondering op...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah dat vind ik ook opvallend, hij lult haar er zo onder.
drinken was gratis hoorde ik werd hun aangeboden door de utopianenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel moeten die oudjes hiervoor betalen?
Klapperende kunstgebitjes...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
"o het is zo kou hier he, zegt Fay
Dat wordt wat, bij de meeste oudjes is het meestal bloedheet binnen
Moet nu denken aan Oma Nijnquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bejeerden worden gewoon afgezet
kijk we zijn er
lkkr genieten he
in dit tasje zitten de innco's
tot vlgend Jaar
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bejeerden worden gewoon afgezet
kijk we zijn er
lkkr genieten he
in dit tasje zitten de innco's
tot vlgend Jaar
Niets denk ik..er zit een stichting achterquote:Op donderdag 28 december 2017 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel moeten die oudjes hiervoor betalen?
Ja echt, als die jonge gasten het al koud hebben en met een dikke jas aan lopen wat moeten die oudjes danquote:
Nee, maar die had ook altijd lekdoekjes en luiers klaar liggen voor het geval datquote:
Geweldig zo stichtingquote:Op donderdag 28 december 2017 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets denk ik..er zit een stichting achter
Nee, dat waren er maar een paar.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die oudjes die gisteren zich al enorm verheugden, zonder dat de utopianen t wisten
Gratis sportles van Beau en Baldr om warm te worden?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, als die jonge gasten het al koud hebben en met een dikke jas aan lopen wat moeten die oudjes dan
Ik vind het al schandalig dat ze er geld voor gevraagd heeft aan Jose, met haar schijnheilig hoofd, dat ze hard heeft gewerkt voor haar centjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had dat geld meebegroot in het nieuwe huisje.
Die ook, samen met andere ouderen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren er maar een paar.
Alles draait daar om geld tegenwoordig, walgelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fay;denk je dat die ouderen geld mee hebben voor de winkel?
Afgewezen door Renequote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
57 jaar. je zou het niet zeggen.
O, dat wist ik niet. Ze is toch niet zo van het geld, dacht ik?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanaf het drama met de financiën al hoor
En niemand die er iets van zegt?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Dotteke het volgende:
De rode loper wordt uitgelegd voor de oudjes, of meer de rode lappen worden neergelegd.
Hebben ze niet in de gaten dat oudjes soms schuifvoetenf vooruit lopen, ze zouden hun nek breken over die doeken
[ afbeelding ]
Ja echt he, die was volgens mij echt verliefd op René hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |