SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het gaat de goede kant op. Heel langzaam.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:52 schreef Tuned22 het volgende:
Hoe is het met je moeder, Melting..?
Ik dacht al..... dat is wel heel toevallig.quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef just me het volgende:
DDM je zou zo trots zijn als je zag wat er allemaal weg is van de zolder
en ook alle roestige zagen, schroeven,moeren e.d. hopsakee weg ermee
![]()
goed bezigquote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef just me het volgende:
DDM je zou zo trots zijn als je zag wat er allemaal weg is van de zolder
en ook alle roestige zagen, schroeven,moeren e.d. hopsakee weg ermee
![]()
ben nu wel moe, maar tevreden moequote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed bezigroestige zooi moet weg
nu rustig verder uitzieken op de bankquote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
ben nu wel moe, maar tevreden moe
ja mevrouwquote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu rustig verder uitzieken op de bank
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Heel langzaam.
Ze heeft een diep, open wondje onder haar voet, en die ziet er gezond uit, maar duurt lang voordat deze genezen is. En ze gunt zichzelf die tijd niet.
Niets mis met emo-mannenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef ToT het volgende:
Maar ja, die schjint al te huilen zodra hij een vlindertje ziet vliegen of zo!
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
Hooggevoeligquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
dat is een nieuwe allergiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
Net als het tapijt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hooglollig maken we er in jouw geval maar van
Slaap lekker.quote:
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langsquote:Op donderdag 28 december 2017 13:59 schreef peaceman het volgende:
datingbureau blijft dicht dit jaar DDM?
geeft niks..quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langs
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft niks..
volgens mij zijn er ook wel minder dan andere jaren.
er wordt niks verwacht hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Ik ben er ook, dus altijd gezelligquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het welquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het wel
en soms juist die bejubelenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het wel
Ik ben te moe om te feesten. De eindejaarsmoeheid heeft bij mij vroeg toegeslagen dit jaar. Of het is de nasleep van een grieperig weekje, dat kan natuurlijk ook.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te feesten. De eindejaarsmoeheid heeft bij mij vroeg toegeslagen dit jaar. Of het is de nasleep van een grieperig weekje, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn feestje speelt zich ergens in m'n achterhoofd af, ook hier eindejaarsmoeheid. Oftewel, ik ga gauw m'n bed opzoeken. Nog 2 dagen werkenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te feesten. De eindejaarsmoeheid heeft bij mij vroeg toegeslagen dit jaar. Of het is de nasleep van een grieperig weekje, dat kan natuurlijk ook.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn feestje speelt zich ergens in m'n achterhoofd af, ook hier eindejaarsmoeheid. Oftewel, ik ga gauw m'n bed opzoeken. Nog 2 dagen werken![]()
Trusten
Ik ga al twee dagen op tijd naar bed. En lag net ook al op de bank te slapen. Niks voor mij.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder, livelink.
Op tijd naar bed dan, en hopen dat het morgen een stuk beter gaat.
Welterusten CindieYquote:Op donderdag 28 december 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn feestje speelt zich ergens in m'n achterhoofd af, ook hier eindejaarsmoeheid. Oftewel, ik ga gauw m'n bed opzoeken. Nog 2 dagen werken![]()
Trusten
hoe was de drank?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Thuis na 4 treinen en 2 bussen...
voel je na de reis ook nog steeds feestig? hoop voor je van wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig en in overvloed...![]()
Whisky's uit de jaren 60 tot en met nu, een feestje...
Wij aten patat, maar u2quote:Op donderdag 28 december 2017 23:33 schreef robdriessen het volgende:
Vrolijke Vierde Gourmetdag allemaal.
U2? Nee, Aha is nu op de radio.quote:
Ja wij luisteren ook top 2000. Je bent welkom om te komen buurten in de chaos van de top 2000 reeks.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
U2? Nee, Aha is nu op de radio.
Haha, die gaat te snel voor mij. Top2000 en Serious Request topics kan ik niet bijbenen. Hier ligt het tempo wat lager voor die ouwe ogen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja wij luisteren ook top 2000. Je bent welkom om te komen buurten in de chaos van de top 2000 reeks.
maar is wel gezelligquote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Haha, die gaat te snel voor mij. Top2000 en Serious Request topics kan ik niet bijbenen. Hier ligt het tempo wat lager voor die ouwe ogen.
ik vind het prima. Ik zal er zelf helaas niet bij zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als niemand bezwaar heeft, wil ik zondagmiddag zo'n 3 uur zendtijd inplannen voor mijn jaarlijst (een Top 50). Ik moet de lijst nog samenstellen, dus de exacte duur weet ik nog niet; ik schat zo'n drie uur. Vorig jaar had ik 3 uur en een kwartier nodig.
Iets minder, maar ik kan dit nog typen...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
voel je na de reis ook nog steeds feestig? hoop voor je van wel.
Ik zal niet luisteren, maar doe eens gek...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als niemand bezwaar heeft, wil ik zondagmiddag zo'n 3 uur zendtijd inplannen voor mijn jaarlijst (een Top 50). Ik moet de lijst nog samenstellen, dus de exacte duur weet ik nog niet; ik schat zo'n drie uur. Vorig jaar had ik 3 uur en een kwartier nodig.
alvast weltrusten danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets minder, maar ik kan dit nog typen...
Ik ga zo tukken.quote:
Ik weet dat geen hond luistert, maar ik vind het sowieso leuk om een jaarlijst samen te stellen en deze te draaien, dus waarom zou ik het dan niet uitzenden?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het prima. Ik zal er zelf helaas niet bij zijn.
Leuk sociaal experimentquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:07 schreef robdriessen het volgende:
Als je wilt, kan ik mijn hond ernaar laten luisteren?
van wie?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:27 schreef just me het volgende:
Dat was lekker, grieperig en wel, volkomen ongepland en volkomen onverantwoord naar een concert geweest vanavond maar volop genoten
afscheidsconcert van Mala Vitaquote:
klinkt vaag bekend. Mogen we je morgen nog begroeten in de bekende reeks? Is niet hetzelfde zonder jouquote:
Ik kom daar morgen zeker langs, zal wel morgenmiddag of morgenavond wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
klinkt vaag bekend. Mogen we je morgen nog begroeten in de bekende reeks? Is niet hetzelfde zonder jou
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom daar morgen zeker langs, zal wel morgenmiddag of morgenavond worden
Goedemorgen CindieY. Een beetje uitgerust?quote:
Briljant omschreven...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMasterquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Briljant omschreven...![]()
![]()
Heel veel meer is het ook niet, behalve uurlijstjes posten...
Goedemorgen allen!
Dan wel, gisterochtend heb ik er bijna 2 uur in m'n uppie gezeten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster![]()
Ik vind het als het rustig is nog wel leuk om daar te posten (inclusief uurlijstjes)
Ja, alleen tegen jezelf praten is dan ook weer minder. Zoveel interessants valt er uiteindelijk toch ook niet te zeggen over de liedjes.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wel, gisterochtend heb ik er bijna 2 uur in m'n uppie gezeten.
Dat was dan wel weer heel rustig...
Neuh, dat niet, maar we gaan gewoon door. Morgenavond zak ik op de bank met een pizza oid en kom ik er heel wat uren ook niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen CindieY. Een beetje uitgerust?
Ik wil je ook wel goedemorgen wensen in het andere topic?quote:
Daar begon het ooit mee en toen was het nog origineel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alleen tegen jezelf praten is dan ook weer minder. Zoveel interessants valt er uiteindelijk toch ook niet te zeggen over de liedjes.
Leuke plaatjes posten was dan eigenlijk wel een goed idee.
en songteksten...quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alleen tegen jezelf praten is dan ook weer minder. Zoveel interessants valt er uiteindelijk toch ook niet te zeggen over de liedjes.
Leuke plaatjes posten was dan eigenlijk wel een goed idee.
Van dit jaar? Of ga je structureel korter werken als teamleider?quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en songteksten...
Goedemorgen![]()
Ook mijn laatste lange werkdag vandaag!
Ik mis je songteksten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en songteksten...
Goedemorgen![]()
Ook mijn laatste lange werkdag vandaag!
Ja van dit jaar hoor. Ook mijn officiële laatste dag als senior trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Van dit jaar? Of ga je structureel korter werken als teamleider?
Als jij er bent en ik op laptop of pc post ik songteksten voor je.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis je songteksten.
Wanneer doe je de oliebollen?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als jij er bent en ik op laptop of pc post ik songteksten voor je.![]()
Morgenmiddag oliebollen!
Seniorquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja van dit jaar hoor. Ook mijn officiële laatste dag als senior trouwens.
Ik zie me eerder meer gaan werken dan minder.
Ik heb het gemerkt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed antwoord, ik ben er niet veel meer te vinden...
Mijn taken als senior zijn toch anders dan de overige collega's. In mijn geval was ik een leidinggevende zonder HRM verantwoordelijkheid. Als ik teamleider ben, komt dat erbij en blijven de andere taken ook bij mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Senior![]()
Dat doen ze bij mijn werk ook om salarisverschillen achteraf goed te praten. Dan zetten ze gewoon senior achter een naam en dan doe je exact hetzelfde werk voor meer geld![]()
Ik heb mijn salaris woensdag toch maar aangekaart bij mijn leidinggevende. Het zit me even hoog. Het antwoord was hetzelfde als altijd: "je kunt altijd nog weg".
We kunnen nu al geen mensen meer krijgen, maar ze zien me nog liever gaan dan me een salarisverhoging te geven
Ja, eigenlijk wel. Het is toch ook een motie van wantrouwen op deze manier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn taken als senior zijn toch anders dan de overige collega's. In mijn geval was ik een leidinggevende zonder HRM verantwoordelijkheid. Als ik teamleider ben, komt dat erbij en blijven de andere taken ook bij mij.![]()
Wat een kutantwoord zeg.... Het lijkt het bedrijf van peaceman wel.echt belachelijk!
Wordt het nu tijd om een andere baan te zoeken?
Dat is het zeker. En blijkbaar van geen waardering. Je hoeft echt niet elke dag schouderklopjes maar een beetje waarderingag toch wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het is toch ook een motie van wantrouwen op deze manier.
ook een verkeerde quote ook nog, sukkel ik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel goedemorgen wensen in het andere topic?
quote:
Dan maar beter niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of ik al mag autorijden na gisteren.
Heb het gevoel alsof ik onder een trein heb gelegen of zo...
Je moest 4x overstappen niet 4 x eronder liggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of ik al mag autorijden na gisteren.
Heb het gevoel alsof ik onder een trein heb gelegen of zo...
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Je moest 4x overstappen niet 4 x eronder liggen
Tijd ook om nieuwe biertjes te kopen dus.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ging te laat naar bed. Wat biertjes gedronken (zijn nu bijna op).
En toen kwam ik er achter dat ik mijn bed nog op moest maken, want ik had 's morgens mijn beddengoed eraf gehaald.
Maar wel lekker geslapen. Alleen te kort dus.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Toch maar gedaan.quote:
Vanavond drink ik maar even niks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Of een slecht excuus... Gewoon vanavond zien/voelen hoe je dan bentquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond drink ik maar even niks.
Als gastheer vind ik dat een goed excuus...
Vanavond zijn het allemaal mijn whisky's, ik wil even de boel opruimen wegens te veel open flessen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
Of een slecht excuus... Gewoon vanavond zien/voelen hoe je dan bent
Vanavond hoef je in ieder geval niet over te stappen
quote:
Ik eet dus alleen mijn zelfgemaakte oliebollen. En best veel dan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch maar gedaan.
Heb het overleefd en heb ondertussen de meest fantastische oliebollen ooit gekocht én al opgegeten.
Tip: IJmuiden...
Dat vind ik een ijzersterkequote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond zijn het allemaal mijn whisky's, ik wil even de boel opruimen wegens te veel open flessen.
Ik ken ze dus allemaal al (= excuus #2)...
Vanmorgen de kaas voor de proeverij gehaald, gerookte cheddar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat vind ik een ijzersterke
Ik heb nog geen oliebol op dit jaar en dat zal zo blijven, ik ga morgen appelbeignets bakken
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmorgen de kaas voor de proeverij gehaald, gerookte cheddar.
[ afbeelding ]
Gisteren nog een whisky met toepasselijk labelgekregen vanwege het overlijden van onze kat Tutu...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handig die bakken, overal voor te gebruiken![]()
oh hoi Oscar
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef just me het volgende:
handig die bakken, overal voor te gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Daar hebben ze ook al een liedje over gemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handig die bakken, overal voor te gebruiken![]()
oh hoi Oscar![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier ook. Straks blijk je gewoon een collega van me te zijn....
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:21 schreef just me het volgende:
Kabouter 1.0 weet dat ik ook wel kattevrouwtje wil worden en ze is nu al namen aan het bedenken
![]()
oh hoi Oscar![]()
![]()
Make love, not war ☮
ik ben meer van de poesjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil ook weer kattenvrouwtje worden, maar mag nog niet...
als er drank is, ben ik erbijquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
blijf eens van de hoestdrank af jij
zijn het stiekem katten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handig die bakken, overal voor te gebruiken![]()
oh hoi OscarWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |