Niets mis met emo-mannenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef ToT het volgende:
Maar ja, die schjint al te huilen zodra hij een vlindertje ziet vliegen of zo!
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
Hooggevoeligquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
dat is een nieuwe allergiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
Net als het tapijt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hooglollig maken we er in jouw geval maar van
Slaap lekker.quote:
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langsquote:Op donderdag 28 december 2017 13:59 schreef peaceman het volgende:
datingbureau blijft dicht dit jaar DDM?
geeft niks..quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langs
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft niks..
volgens mij zijn er ook wel minder dan andere jaren.
er wordt niks verwacht hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Ik ben er ook, dus altijd gezelligquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het welquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |