SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het gaat de goede kant op. Heel langzaam.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:52 schreef Tuned22 het volgende:
Hoe is het met je moeder, Melting..?
Ik dacht al..... dat is wel heel toevallig.quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef just me het volgende:
DDM je zou zo trots zijn als je zag wat er allemaal weg is van de zolder
en ook alle roestige zagen, schroeven,moeren e.d. hopsakee weg ermee
![]()
goed bezigquote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef just me het volgende:
DDM je zou zo trots zijn als je zag wat er allemaal weg is van de zolder
en ook alle roestige zagen, schroeven,moeren e.d. hopsakee weg ermee
![]()
ben nu wel moe, maar tevreden moequote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed bezigroestige zooi moet weg
nu rustig verder uitzieken op de bankquote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
ben nu wel moe, maar tevreden moe
ja mevrouwquote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu rustig verder uitzieken op de bank
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Heel langzaam.
Ze heeft een diep, open wondje onder haar voet, en die ziet er gezond uit, maar duurt lang voordat deze genezen is. En ze gunt zichzelf die tijd niet.
Niets mis met emo-mannenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef ToT het volgende:
Maar ja, die schjint al te huilen zodra hij een vlindertje ziet vliegen of zo!
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
Hooggevoeligquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben ook wel een aardige emo eigenlijk.
dat is een nieuwe allergiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
Net als het tapijt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe woorden aan het uitvinden..?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hooglollig maken we er in jouw geval maar van
Slaap lekker.quote:
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langsquote:Op donderdag 28 december 2017 13:59 schreef peaceman het volgende:
datingbureau blijft dicht dit jaar DDM?
geeft niks..quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo wazig en symph kijkt veel darts, dus ik ben niet zo actief aanwezig nee. Maar hebben we kandidaten? Want dan kom ik wel even langs
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft niks..
volgens mij zijn er ook wel minder dan andere jaren.
er wordt niks verwacht hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Ik ben er ook, dus altijd gezelligquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar meeposten is best lastig, zeker als het zo hard gaat of er te veel kennis van inside jokes of muziekkennis verwacht wordt.
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het welquote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon achter elke artiest die je tof vindt God posten (dus Musegoden bijvoorbeeld) en meedoen met de collectieve afkeer tegen Coldplay, Kensington en Blof. Daarmee red je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |