Waarom geen goedkopere Duitse dan, die smaken vaak nog beter ook?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leek mij ook niet veel maar als hij per se een weizen wil kan hij die krijgen ook![]()
Van Lervig de Tasty Juice.
Dit is wel een farmhouse IPA hè, zure biertjes kan je heel goed bewaren, ik weet niet of dat ook voor deze geldt. En het nieuwe jaar duurt niet heel lang, ik heb hem voor de lente opquote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IPA's moet je zo snel mogelijk drinken, ouwe reus.
Gelukkig.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had al wel barracuda onder de douche
We gaan samen de finale kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon schijnt ook darts te kijken
Nee, is altijd al zo geweestquote:Op donderdag 28 december 2017 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee het is ook erger geworden... op mijn werk bij discussies merk ik ook dat ik vrijwel altijd een afwijkende, meer genuanceerde mening heb.
Ik vind deze en Per Spoor best vermakelijke deuntjes. Daarna ging hij er iets te veel in geloven.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heeft hij een poliep gehad waardoor hij niet kon praten of zingen dan?
Wanneer is datquote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan samen de finale kijken
is dat niet gevaarlijk dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had al wel barracuda onder de douche
Waar is die gebleven?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon schijnt ook darts te kijken
Dat mag hij best zelf doen. De rest van Nederland, die snap ik niet zo goedquote:Op donderdag 28 december 2017 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind deze en Per Spoor best vermakelijke deuntjes. Daarna ging hij er iets te veel in geloven.
Ik heb vernomen dat we Rob Cross in de gaten moeten houden.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een Uiltje IPA pakket, ik denk dat ik het ga combineren met het kijken naar de topsport: pijltjes gooien.
Ben ik altijd te genuanceerd geweest?quote:
Jepquote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben ik altijd te genuanceerd geweest?
Met jou oohoewooohoooquote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef cosmick het volgende:
Dat gezellige koor op de achtergrond is nog het meest irritante.
Nog niet eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef cosmick het volgende:
Dat gezellige koor op de achtergrond is nog het meest irritante.
Vond het wel fijn om alles in 1 bestelling te doen, en een beetje te trollen om die weizen er bij te doen. Wie weet vindt hij het wel heerlijk, en anders heeft het hem geleerd volgend jaar om beter bier te vragen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom geen goedkopere Duitse dan, die smaken vaak nog beter ook?
[..]
Dit is wel een farmhouse IPA hè, zure biertjes kan je heel goed bewaren, ik weet niet of dat ook voor deze geldt. En het nieuwe jaar duurt niet heel lang, ik heb hem voor de lente op
Ja, vooral over Bløf en Coldplay enzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben ik altijd te genuanceerd geweest?
dan zullen beide groepen mij wel haten..quote:
Hij vindt fok te rechts geworden en laat nu al zijn vrienden in de steekquote:Op donderdag 28 december 2017 13:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waar is die gebleven?Ik mis hem op fok.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vooral over Bløf en Coldplay enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |