quote:Op donderdag 28 december 2017 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, of zwart of wit. Grijs lijkt niet meer te bestaan. Terwijl ik toch best grijs ben
Verdorie, ik las Gijs lijkt niet meer te bestaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, of zwart of wit. Grijs lijkt niet meer te bestaan. Terwijl ik toch best grijs ben
Ik geef de voorkeur aan Doe Maar. Mag jij Normaalquote:Op donderdag 28 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. #TeamDoeMaarNormaal
Alcinas - Webster.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
T dartsen begint ook weer mensen
Ik ook graag Doe Maarquote:Op donderdag 28 december 2017 13:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Doe Maar. Mag jij Normaal
Da's Blofquote:Op donderdag 28 december 2017 13:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Earl Grey Weizen had ik niet genomen, dan had die vriend van je maar pech gehad... Klinkt wel goedquote:Op donderdag 28 december 2017 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Kees heb ik de Imperial Stout 1850, de Earl Grey Weizen (een vriend wilde per se weizen bier) en de Barrel Project 17.3.
Vond die normale Caramel Fudge wel een lekker zoet toetje dus de BA versie lijkt me ook wel wat.
Ja, ik zie ook idiote dingen voorbij komen. Maar het is nooit echt anders geweest hoor...quote:Op donderdag 28 december 2017 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof ik maar het baart mij toch wel zorgen. Er is geen ruimte voor nuance meer in het debat en mensen geloven vaak meteen wat ze lezen, want 'dat hep gestaan op feesboek'
oh en gelijk weer recht tegenover elkaar gaan staan he?! daar gaat het mis mensen...quote:Op donderdag 28 december 2017 13:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja.quote:
Toch heb ik het gevoel dat het erger is dan vijf jaar geleden. Maar misschien was ik toen nog gewoon 8 en naiefquote:Op donderdag 28 december 2017 13:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook idiote dingen voorbij komen. Maar het is nooit echt anders geweest hoor...
Als je genuanceerd en ogenschijnlijk normaal doet, ben je tegenwoordig toch al een racist, vrouwenhater, gore kapitalist, enz.?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof ik maar het baart mij toch wel zorgen. Er is geen ruimte voor nuance meer in het debat en mensen geloven vaak meteen wat ze lezen, want 'dat hep gestaan op feesboek'
Ik deel gewoon graagquote:Op donderdag 28 december 2017 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh en gelijk weer recht tegenover elkaar gaan staan he?! daar gaat het mis mensen...
Ja, dit is een goede analysequote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat het erger is dan vijf jaar geleden. Maar misschien was ik toen nog gewoon 8 en naief
Het leek mij ook niet veel maar als hij per se een weizen wil kan hij die krijgen ookquote:Op donderdag 28 december 2017 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Earl Grey Weizen had ik niet genomen, dan had die vriend van je maar pech gehad... Klinkt wel goedIk vond zijn 1750 wel wat onnodig rokerig, hopelijk valt dat bij de 1850 mee.
En van Lervig? Ik heb hier een Farmhouse IPA staan, daar ben ik erg benieuwd naar, maar die drink ik volgend jaar pas op
IPA's moet je zo snel mogelijk drinken, ouwe reus.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Earl Grey Weizen had ik niet genomen, dan had die vriend van je maar pech gehad... Klinkt wel goedIk vond zijn 1750 wel wat onnodig rokerig, hopelijk valt dat bij de 1850 mee.
En van Lervig? Ik heb hier een Farmhouse IPA staan, daar ben ik erg benieuwd naar, maar die drink ik volgend jaar pas op
Schreeuw niet zo.quote:
Oh oh...quote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je genuanceerd en ogenschijnlijk normaal doet, ben je tegenwoordig toch al een racist, vrouwenhater, gore kapitalist, enz.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |