Ja dat is een beetje het punt jaquote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je genuanceerd en ogenschijnlijk normaal doet, ben je tegenwoordig toch al een racist, vrouwenhater, gore kapitalist, enz.?
Mooi tijdstip.quote:
nee het is ook erger geworden... op mijn werk bij discussies merk ik ook dat ik vrijwel altijd een afwijkende, meer genuanceerde mening heb.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat het erger is dan vijf jaar geleden. Maar misschien was ik toen nog gewoon 8 en naief
IPA'Squote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IPA's moet je zo snel mogelijk drinken, ouwe reus.
Ik heb liever Guus Meeuwas...quote:
Ik heb nog een Uiltje IPA pakket, ik denk dat ik het ga combineren met het kijken naar de topsport: pijltjes gooien.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IPA's moet je zo snel mogelijk drinken, ouwe reus.
Heeft hij een poliep gehad waardoor hij niet kon praten of zingen dan?quote:
Paxcon schijnt ook darts te kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een Uiltje IPA pakket, ik denk dat ik het ga combineren met het kijken naar de topsport: pijltjes gooien.
Jazeker.quote:
Nuance wordt door de beide groepen als zwakte gezien.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je genuanceerd en ogenschijnlijk normaal doet, ben je tegenwoordig toch al een racist, vrouwenhater, gore kapitalist, enz.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |