Hij heeft nog een fraai epistel gecomponeerd:quote:
Ik denk niet zo heel erg veel, behalve in praktische zin dat het allemaal digitaal en modern is. Verder is met navigatie rijden onderdeel van het examen (dat was bij jou niet zo, neem ik aan).quote:Op donderdag 28 december 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me af wat er bij het praktisch rijexamen is veranderd sinds ik afreed in 1989.
Best veel: je komt tegenwoordig veel vaker andere gemotoriseerde voertuigen tegen, er zijn nu verkeerslichten ipv verkeersregelaars, er zijn geasfalteerde wegen, het aankondigen van afslaan doe je met knipperlichten ipv je hand uit het raam steken.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me af wat er bij het praktisch rijexamen is veranderd sinds ik afreed in 1989.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best veel: je komt tegenwoordig veel vaker andere gemotoriseerde voertuigen tegen, er zijn nu verkeerslichten ipv verkeersregelaars, er zijn geasfalteerde wegen, het aankondigen van afslaan doe je met knipperlichten ipv je hand uit het raam steken.
Nee. Het voorgloeien van de dieselmotor was dat welquote:Op donderdag 28 december 2017 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet zo heel erg veel, behalve in praktische zin dat het allemaal digitaal en modern is. Verder is met navigatie rijden onderdeel van het examen (dat was bij jou niet zo, neem ik aan).
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:25 schreef betyar het volgende:
Kut Beatles. Wat een enorme grafherrie hebben die voortgebracht.
Hoe lang moest je rijden, hoe ver, wat voor situaties etc?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Het voorgloeien van de dieselmotor was dat wel
Haha, dat valt wel mee. De APK was zelfs al ingevoerd destijds en we hadden ook al gele kentekenplaten.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best veel: je komt tegenwoordig veel vaker andere gemotoriseerde voertuigen tegen, er zijn nu verkeerslichten ipv verkeersregelaars, er zijn geasfalteerde wegen, het aankondigen van afslaan doe je met knipperlichten ipv je hand uit het raam steken.
20 à 30km denk ik, stad, N-weg, snelweg, verkeersplein, hellingproef, inparkeren.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe lang moest je rijden, hoe ver, wat voor situaties etc?
Ik weet niet of het een troll is of iemand die ontsnapt is uit de kliniek..quote:Op donderdag 28 december 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
Fijn, zulke trolltopics open laten....
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was jij niet een Phil Collins-fan?
Die kwamen in 1978/1979 volgens mij, wij hadden toen een van de eerste met kenteken DN-48-FFquote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee. De APK was zelfs al ingevoerd destijds en we hadden ook al gele kentekenplaten.
Eind 77 geloof ik. Mijn ouders hebben een auto uit '78 met gele platen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kwamen in 1978/1979 volgens mij, wij hadden toen een van de eerste met kenteken DN-48-FF
Ze begonnen met die kentekenreeks iig.
De hellingproef is geen bijzondere verrichting meer en ik hoefde überhaupt geen BV's meer te doen omdat ik een vrijstelling had. Verder klinkt het wel redelijk hetzelfde, gewoon alle soorten wegen even langsgaan en invoegen/uitvoegen, kruispunten, pleinen, rotondes etc. Duurde 40 minuten bij mij ongeveer.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
20 à 30km denk ik, stad, N-weg, snelweg, verkeersplein, hellingproef, inparkeren.
Jawel maar helaas blijkt het moeilijk om ze zelfs daar van het internet af te houdenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trollen horen toch in een kliniek?
Dan zou een IP ban wel fijn zijn, halve kliniek een ban als er weer een over de rode is gegaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar helaas blijkt het moeilijk om ze zelfs daar van het internet af te houden
Sidecode 4 startte midden 1978. Daarmee kwamen ook de gele kentekenplaten.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eind 77 geloof ik. Mijn ouders hebben een auto uit '78 met gele platen.
Ik had de post even aangepast; vanaf 1978 werden de gele platen uitgegeven, halverwege 1978 raakte de cijfers-letters-cijfers reeks op en ging met over op letters-cijfers-letters, het viel dus nagenoeg samen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eind 77 geloof ik. Mijn ouders hebben een auto uit '78 met gele platen.
Kwetsend, dit.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trollen horen toch in een kliniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk helpt het om meer lucht te krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef skysherrif het volgende:
Paar weken geleden nieuwe medicijnen aangevraagd voor inspanningsastma. Huisarts wou na 10 jaar maar eens checken of dat onderhand niet beter is geworden voor ze nieuwe meegeven en lieten me net een check doen.
Nieuwe diagnose:
Normale astma en ik moet nu dagelijks medicijnen nemen want ik kom ook buiten het sporten zo'n 20% zuurstof tekort.... al jarenlang.
Ik kan mobiel niet quoten uit oude topics, daarom maar deze. Maar dit krijg je dus als je voor de studie rechten een hbo-variant inricht.quote:
Heb jij dat ook zo ervaren?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef skysherrif het volgende:
Paar weken geleden nieuwe medicijnen aangevraagd voor inspanningsastma. Huisarts wou na 10 jaar maar eens checken of dat onderhand niet beter is geworden voor ze nieuwe meegeven en lieten me net een check doen.
Nieuwe diagnose:
Normale astma en ik moet nu dagelijks medicijnen nemen want ik kom ook buiten het sporten zo'n 20% zuurstof tekort.... al jarenlang.
Ja, maar als ik het onbehandeld had gelaten had ik blijkbaar over 10 jaar de longen van een zware rokerquote:Op donderdag 28 december 2017 14:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het om meer lucht te krijgen.
Tsja je weet niet beter ofzo, ik dacht dat ik het alleen bij inspanning had. Maar ik moest net voor de test die medicijnen nemen om te zien of ze werken en dat is echt een wereld van verschil. Nu moet ik echt actief ademhalen en met die medicijnen gaan je luchtwegen echt openstaan en gaat het zoveel makkelijker.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:32 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Heb jij dat ook zo ervaren?
Lekker hoesten en naar adem happen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het onbehandeld had gelaten had ik blijkbaar over 10 jaar de longen van een zware roker
Inderdaad, ga me nu wel een beetje afvragen hoeveel me dit in de sport heeft teruggehouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker hoesten en naar adem happen.
Gelukkig ben je naar de arts gegaan.
Pijnlijk, dit.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel! Jij was ook bezig toch, snor?
Dit is wel een beetje gemeen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel! Jij was ook bezig toch, snor?
Oh, dat had ik gemist. Sorry.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pijnlijk, dit.
POL / [POLCafé #7689] Kalkoen waar een luchtje aan zit
De weg is een snelheidsduivel rijker..quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:
Tchock jarig? Zwemdiploma gehaald? Rijlessen succesvol afgerond?
Rijbewijs gehaald ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:
Tchock jarig? Zwemdiploma gehaald? Rijlessen succesvol afgerond?
Gefeliciteerd. En rij voorzichtig!quote:
Ik vind het echt ongelofelijk dat hij je daar op laat zakken. Zolang het maar veilig gebeurt mag je manoeuvres toch zelf inrichten? Vijfde keer ook al, wat vervelend.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:18 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Nee het was een straatje met aan beide kanten auto’s geparkeerd. Dus ik ging op het eerste kruispunt met de neus naar links, om met de kont naar de andere kant te gaan en dan zou de omkeeropdracht klaar zijn. Maar de examinator was van mening dat het niet op een bocht kan. Dus ik doe iets verderop de ommedropdracht op een oprit. Zegt de examinator na afloop dat het beter op een kruispunt had gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |