Ja.quote:
bijnaquote:
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenotquote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef Achterhoker het volgende:
Praat er nou eens niet continu door lul!
ga je ff plat?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenot
Hey Ya gemistquote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Nescio, Vertigo, Tainted Love, Flophouse, Cock Robin, Beste Beatles, Apache, Cambodia, What A Fool Believes, Moonlight Shadow stemlijst, Dodenrit, Hey Ya, Blitzkrieg Bop, was wel een lekker lijstje vannacht
Gijsgenot pak ik gelukkig maar half mee vandaag, 1 uur beginnen met werkenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenot
Booohhhh toch jammer dat je moet slapen af en toequote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Nescio, Vertigo, Tainted Love, Flophouse, Cock Robin, Beste Beatles, Apache, Cambodia, What A Fool Believes, Moonlight Shadow stemlijst, Dodenrit, Hey Ya, Blitzkrieg Bop, was wel een lekker lijstje vannacht
Die is nog beter.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze en Leave Me Alone haal ik altijd door elkaar
Watskeburt?! kwam ook nog, heb ik op gestemd, maar ik moest toch een keer slapen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Godsammequote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef MielMonteur het volgende:
Gijs heeft alle drie de Buckleys deze top2000 te pakken. Dat verdient hij niet
Volgend uur eerst nog Heaven.quote:
WHOOOH!quote:
Eensch!quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
11-12 is me een lekker uurtje zeg
1979-genot.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
quote:
Jammer van Maria Kerrie.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
Belachelijk dat die niet op 1979 staatquote:
Precies daarvoor Personal Jesus (lol)quote:Op donderdag 28 december 2017 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
All i want for christmas is you genot![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |