Volgens mij tussen 2-3quote:Op donderdag 28 december 2017 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
laatste nacht doe ik met 5 uur slaap gok ik. Hoe laat is Echoes?
En koffie zetten met Enya op de achtergrond. Dikke prima.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]meteen goed binnenvallen met FM
Hoeveelste plaat in het uur? Dan ga ik daarvoor tukken al val ik misschien al om voordat ie begint.quote:
oh dan mis ik m toch wel, dan ga ik pitten om 2 uur en sta ik 7 uur op denk ikquote:Op donderdag 28 december 2017 10:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laatste nummer tussen 3 en 4 zelfs
Ja.quote:
bijnaquote:
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenotquote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef Achterhoker het volgende:
Praat er nou eens niet continu door lul!
ga je ff plat?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenot
Hey Ya gemistquote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Nescio, Vertigo, Tainted Love, Flophouse, Cock Robin, Beste Beatles, Apache, Cambodia, What A Fool Believes, Moonlight Shadow stemlijst, Dodenrit, Hey Ya, Blitzkrieg Bop, was wel een lekker lijstje vannacht
Gijsgenot pak ik gelukkig maar half mee vandaag, 1 uur beginnen met werkenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach straks weer gezellig GijsGod en zijn alarmGenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |