Booohhhh toch jammer dat je moet slapen af en toequote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Nescio, Vertigo, Tainted Love, Flophouse, Cock Robin, Beste Beatles, Apache, Cambodia, What A Fool Believes, Moonlight Shadow stemlijst, Dodenrit, Hey Ya, Blitzkrieg Bop, was wel een lekker lijstje vannacht
Die is nog beter.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze en Leave Me Alone haal ik altijd door elkaar
Watskeburt?! kwam ook nog, heb ik op gestemd, maar ik moest toch een keer slapen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
Nescio, Vertigo, Tainted Love, Flophouse, Cock Robin, Beste Beatles, Apache, Cambodia, What A Fool Believes, Moonlight Shadow stemlijst, Dodenrit, Hey Ya, Blitzkrieg Bop, was wel een lekker lijstje vannacht
Godsammequote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef MielMonteur het volgende:
Gijs heeft alle drie de Buckleys deze top2000 te pakken. Dat verdient hij niet
Volgend uur eerst nog Heaven.quote:
WHOOOH!quote:
Eensch!quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
11-12 is me een lekker uurtje zeg
1979-genot.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
11-12 is me een lekker uurtje zeg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |