Ik deel de liefde voor Grunquote:Op donderdag 28 december 2017 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De magie van Groningen![]()
![]()
![]()
Oké mijn provinciale nationalisme is nu wel mooi geweest inmiddels

Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder gevalquote:

Ik geloof dat ik Skunk Anansie en hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint

Doen ze bijzonder vaak. Schijnt hip en creatief te zijn. Out of the box.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Anders knal je de positie-jingle even dwars door het nummer heen

Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint

Ik ben 1/8e Groningsquote:Op donderdag 28 december 2017 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder geval

Gewoon doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed

Comic Sans?quote:

Ik probeer het soms ook af en toe maar die humor zit niet in mijn bloedquote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed

Vorig jaar hadden ze nog een nieuw album uit dus dan zijn ze weer even in de picture.quote:

Misschien had ik toch geen Bart moeten kiezen als slechtste dj. Dit is inderdaad wel droevigquote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt

Het is wel een dolle meid hoor, bij Animals zet ze een dierenmuts op, bij Lover of the Light schijnt ze met een lampje... het is bijna jammer dat ze Kiss niet mag draaien, ik denk dat ze dan de huig van de producer gaat staan te kietelen...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt

Mensen die naar Pinkpop gaan kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]

In 2011 werd ze achter compleet weggeblazenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]

Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggenquote:

Dit dusquote:Op donderdag 28 december 2017 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
Het lijkt ook gewoon alsof Evelien te hard probeert leuk mee te doen terwijl dat van nature moet komen

Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het mquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens, dan maar deze poll.
Poll: beste dj
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit Leeuwardenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggen
Love you guys tho

Annemiekegodin, hands downquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Beste dj hè, niet slechtste.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m

Je bent fan van Gijs?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m

Ik heb gestemd op Frank, want die hoor ik nooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Leeuwarden is geen Friesland als ik Friezen die ik ken moet geloven dus dat magquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit LeeuwardenLekkere combi.

Ik hoop dat ik haar nog kan aanschouwen na werkquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Annemiekegodin, hands down

Gerard. Die lijkt me het meest enthousiast.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Oepsquote:

Terwijl de kantoormenschen allang op bed liggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oepstopic gaat toch iets te snel voor mij

Money for nothing and the chicks for freequote:Op donderdag 28 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet een heel geweldig nummer van Dire Straits, ben wel van van het debuutalbum en Money for Nothing

Goddank dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 28 december 2017 01:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar vergiste ik me ook in! Heb ik voor niets op Ruud gestemd

Dan mis je Glory Boxquote:Op donderdag 28 december 2017 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak Herman nog even mee en dan ga ik pitten

Vanaf 29 secondenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen, ken ik niet

Hopelijk heb je geen lange dag en kan je in de middag wat bijslapenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet toch opblijven, ik kan echt geen tweeënhalf uur slapen om daarna naar werk te moeten gaan

Slaapritmes zijn cyclus van 2 uur toch, scheelt veel als je 2 uur slaap paktquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet toch opblijven, ik kan echt geen tweeënhalf uur slapen om daarna naar werk te moeten gaan

Heerlijk tochquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zelfs in fabrieken kwam van overal
toch weer een liedje door de grote hal

Thanksquote:Op donderdag 28 december 2017 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan mis je Glory BoxMaar daar tussenin zitten wel een paar verschrikkelijke platen. Slaap ze

Signalen, Vogelvlucht en Rode Wangen zijn echt verplichte kost.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in de kast staan ook meerdere lp's van Herman van Veen.

Jaaaaaaaquote:

Ik moet producten tellen in Haarlem (ik ben inventarisatiemedewerker) dus als ik het zo inschat ben ik waarchijnlijk rond 2 thuis, dan na het bewonderen van Annemieke lijkt het me misschien inderdaad handig om een powernap te doenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen lange dag en kan je in de middag wat bijslapen

Steen en Beenshowquote:

Truste Arnie, doe Laura de groeten!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga netflixen en pittenHet record van morgen ga ik niet halen maargoed, er komen nu toch een paar bleh-nummers aan. Fijne nacht!

Welterusten alvast!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga netflixen en pittenHet record van morgen ga ik niet halen maargoed, er komen nu toch een paar bleh-nummers aan. Fijne nacht!

Mij kennende ga ik na het afgaan van mijn wekker me weer omdraaien en doorslapen, dus dat wil ik liever voorkomenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaapritmes zijn cyclus van 2 uur toch, scheelt veel als je 2 uur slaap pakt

Let je wel op jezelf?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet producten tellen in Haarlem (ik ben inventarisatiemedewerker) dus als ik het zo inschat ben ik waarchijnlijk rond 2 thuis, dan na het bewonderen van Annemieke lijkt het me misschien inderdaad handig om een powernap te doenIk heb sinds 1e kerstdag iets van 17 uur geslapen in totaal

Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

Robert niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Truste Arnie, doe Laura de groeten!

Zo vaag is het niet hoor, gewoon een liefdesliedje.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef cosmick het volgende:
Vaag nummer, doordeinend melodietje maar.

Komt goed, ik kan met redelijk weinig slaap een dag doorkomenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Let je wel op jezelf?

Geweldige radio. De luisteraars konden toch ook van die "prijzen" winnen?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Veeeeel te weinig online van te vinden

Pff, ik hoop dat je nog een beetje kan tellen. Daarna gewoon gaan slapen, want anders houd je het niet vol tot 31/12quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet producten tellen in Haarlem (ik ben inventarisatiemedewerker) dus als ik het zo inschat ben ik waarchijnlijk rond 2 thuis, dan na het bewonderen van Annemieke lijkt het me misschien inderdaad handig om een powernap te doenIk heb sinds 1e kerstdag iets van 17 uur geslapen in totaal

Wow.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo vaag is het niet hoor, gewoon een liefdesliedje.
Ik hou van vliegtuigen, ik hou van jou
Ik hou van reizen, ik hou van jou
Ik hou van de ochtend, ik hou van jou
Ik hou van de wind, ik hou van jou
Ik hou van dromen, ik hou van jou
Ik hou van de zee, ik hou van jou
Wat ga ik doen? ik weet het niet
Wat ga ik doen? ik weet het niet meer
Wat ga ik doen? ik ben verloren
Hoe laat is het, mijn hartje
Ik hou van motoren, ik hou van jou
Ik hou van rennen, ik hou van jou
Ik hou van regen, ik hou van jou
Ik hou van terugkomen, ik hou van jou
Ik hou van marihuana, ik hou van jou
Ik hou van colombiaansen, ik hou van jou
Ik hou van bergen, ik hou van jou
Ik hou van de nacht, ik hou van jou
Wat ga ik doen?, ik ben verloren
Ik hou van avondeten, ik hou van jou
Ik hou van de buurvrouw, ik hou van jou
Ik hou van haar keuken, ik hou van jou
Ik hou van versieren, ik hou van jou
Ik hou van gitaar, ik hou van jou
Ik hou van reggae, ik hou van jou
Ik hou van kaneel, ik hou van jou
Ik hou van vuur, ik hou van jou
Ik hou van wippen, ik hou van jou
Ik hou van la Coruña, ik hou van jou
Ik hou van Malasaña, ik hou van jou
Ik hou van kastanjes, ik hou van jou
Ik hou van Guatemala, ik hou van jou

Niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat Clandestino er niet in staat.

Heb een keer eerder doorgehaald toen ik om 4 moest vertrekken, na een goed dutje post-werk kan ik weer prima de dag doorquote:Op donderdag 28 december 2017 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne nacht, Arnie!
[..]
Pff, ik hoop dat je nog een beetje kan tellen. Daarna gewoon gaan slapen, want anders houd je het niet vol tot 31/12

Helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |