Komen daar ook niet vandaanquote:Op donderdag 28 december 2017 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald des Gronings
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel
Ah, dan snap ik het welquote:Op donderdag 28 december 2017 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komen daar ook niet vandaanZe vielen in slaap enzo.
Er zijn zat covers beter dan het origineelquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel
Bohemian Rhapsody van Bad News bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn zat covers beter dan het origineel
Over 3 weken zit ik er ook weer voor Eurosonicquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het welAan dat eindeloos doorgaan raak je na een tijdje wel gewend in Grunn
Eurosonic is lovequote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over 3 weken zit ik er ook weer voor Eurosonic
Groningen
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De naargeestige sfeer van dit nummer geeft mij altijd een stramme hamster.
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Tagliano het volgende:
Deze overgang had iets netter gekund
Beter kunnen ze dat nieuws afschaffen. Alleen als er echt nieuws is even breaken.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Tagliano het volgende:
Deze overgang had iets netter gekund
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Zorro het volgende:
Ondank een paar pareltjes in het volgende uur ga ik het toch voor gezien houden.
Truste allen
Wij hebben hier doordeweeks tot 2 uur, weekend tot 4 en op 2e kerstdag, oud/nieuw en jazzweekend (weekend met overal live muziek in juni) tot 6 uur. En met bevrijdingsdag ook tot 6 volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het welAan dat eindeloos doorgaan raak je na een tijdje wel gewend in Grunn
Maar het blijft mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De magie van Groningenquote:
Ik deel de liefde voor Grunquote:Op donderdag 28 december 2017 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De magie van Groningen![]()
![]()
![]()
Oké mijn provinciale nationalisme is nu wel mooi geweest inmiddels
Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder gevalquote:
Ik geloof dat ik Skunk Anansie en hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint
Doen ze bijzonder vaak. Schijnt hip en creatief te zijn. Out of the box.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Anders knal je de positie-jingle even dwars door het nummer heen
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint
Ik ben 1/8e Groningsquote:Op donderdag 28 december 2017 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder geval
Gewoon doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed
Comic Sans?quote:
Ik probeer het soms ook af en toe maar die humor zit niet in mijn bloedquote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed
Vorig jaar hadden ze nog een nieuw album uit dus dan zijn ze weer even in de picture.quote:
Misschien had ik toch geen Bart moeten kiezen als slechtste dj. Dit is inderdaad wel droevigquote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt
Het is wel een dolle meid hoor, bij Animals zet ze een dierenmuts op, bij Lover of the Light schijnt ze met een lampje... het is bijna jammer dat ze Kiss niet mag draaien, ik denk dat ze dan de huig van de producer gaat staan te kietelen...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt
Mensen die naar Pinkpop gaan kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]
In 2011 werd ze achter compleet weggeblazenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]
Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggenquote:
Dit dusquote:Op donderdag 28 december 2017 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
Het lijkt ook gewoon alsof Evelien te hard probeert leuk mee te doen terwijl dat van nature moet komen
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het mquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens, dan maar deze poll.
Poll: beste dj
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit Leeuwardenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggen
Love you guys tho
Annemiekegodin, hands downquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beste dj hè, niet slechtste.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m
Je bent fan van Gijs?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m
Ik heb gestemd op Frank, want die hoor ik nooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Leeuwarden is geen Friesland als ik Friezen die ik ken moet geloven dus dat magquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit LeeuwardenLekkere combi.
Ik hoop dat ik haar nog kan aanschouwen na werkquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Annemiekegodin, hands down
Gerard. Die lijkt me het meest enthousiast.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oepsquote:
Terwijl de kantoormenschen allang op bed liggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oepstopic gaat toch iets te snel voor mij
Money for nothing and the chicks for freequote:Op donderdag 28 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet een heel geweldig nummer van Dire Straits, ben wel van van het debuutalbum en Money for Nothing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |