Mensen die naar Pinkpop gaan kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]
In 2011 werd ze achter compleet weggeblazenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was wel briljant op Pukkelpop 2013.
[ afbeelding ]
Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggenquote:
Dit dusquote:Op donderdag 28 december 2017 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
Het lijkt ook gewoon alsof Evelien te hard probeert leuk mee te doen terwijl dat van nature moet komen
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het mquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens, dan maar deze poll.
Poll: beste dj
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit Leeuwardenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je bevindt je erg in de gevarenzone nu door dat te zeggen
Love you guys tho
Annemiekegodin, hands downquote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beste dj hè, niet slechtste.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m
Je bent fan van Gijs?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch maar uiteindelijk voor Gijs gestemd, dat klotealarm deed het m
Ik heb gestemd op Frank, want die hoor ik nooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Leeuwarden is geen Friesland als ik Friezen die ik ken moet geloven dus dat magquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder uit Groningen-stad trouwde met een man uit LeeuwardenLekkere combi.
Ik hoop dat ik haar nog kan aanschouwen na werkquote:Op donderdag 28 december 2017 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Annemiekegodin, hands down
Gerard. Die lijkt me het meest enthousiast.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
• Evelien
• Cielke
• Frank
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Roodbeen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oepsquote:
Terwijl de kantoormenschen allang op bed liggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oepstopic gaat toch iets te snel voor mij
Money for nothing and the chicks for freequote:Op donderdag 28 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet een heel geweldig nummer van Dire Straits, ben wel van van het debuutalbum en Money for Nothing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |