Goddank dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 28 december 2017 01:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar vergiste ik me ook in! Heb ik voor niets op Ruud gestemd
Dan mis je Glory Boxquote:Op donderdag 28 december 2017 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak Herman nog even mee en dan ga ik pitten
Vanaf 29 secondenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen, ken ik niet
Hopelijk heb je geen lange dag en kan je in de middag wat bijslapenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet toch opblijven, ik kan echt geen tweeënhalf uur slapen om daarna naar werk te moeten gaan
Slaapritmes zijn cyclus van 2 uur toch, scheelt veel als je 2 uur slaap paktquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet toch opblijven, ik kan echt geen tweeënhalf uur slapen om daarna naar werk te moeten gaan
Heerlijk tochquote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zelfs in fabrieken kwam van overal
toch weer een liedje door de grote hal
Thanksquote:Op donderdag 28 december 2017 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan mis je Glory BoxMaar daar tussenin zitten wel een paar verschrikkelijke platen. Slaap ze
Signalen, Vogelvlucht en Rode Wangen zijn echt verplichte kost.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in de kast staan ook meerdere lp's van Herman van Veen.
Jaaaaaaaquote:
Ik moet producten tellen in Haarlem (ik ben inventarisatiemedewerker) dus als ik het zo inschat ben ik waarchijnlijk rond 2 thuis, dan na het bewonderen van Annemieke lijkt het me misschien inderdaad handig om een powernap te doenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen lange dag en kan je in de middag wat bijslapen
Steen en Beenshowquote:
Truste Arnie, doe Laura de groeten!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga netflixen en pittenHet record van morgen ga ik niet halen maargoed, er komen nu toch een paar bleh-nummers aan. Fijne nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |