MVG eruit of Kjeld die in laatste binnenbocht op de 1000 meter onderuit gaat.quote:
Ik ook, het hele plafond gaat gewit worden hier.quote:
Gedurfdquote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen met de illusie dat het goedkomt.
MvG?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die geforceerd als een mongool gaan doen op het podium komen sowieso op mijn shitlist.
vooral dat, opgepompte....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Nou vind ik het nog niet eens onoverkomelijk als MvG eruit gaat maar dat uitgerekend Price dan weer door moet
Ook Cadby?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die geforceerd als een mongool gaan doen op het podium komen sowieso op mijn shitlist.
Ik ga er alvast een voor je maken.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Als Price dit wint neem ik een jaar lang een Price ui
Ik kom dan een week niet meer op FOK!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Darten, bier, en dikke tieten. Meer is er niet in het leven. Die dikke tieten moet ik nog zien te regelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een primitieve mensen hier ook eigenlijk
Kjeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG eruit of Kjeld die in laatste binnenbocht op de 1000 meter onderuit gaat.
Cadby bevolkt mijn complete shitlist en een paar planeetbanen er omheenquote:
Ik vrees voor een 6-0 na de break.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Roland denkt nog steeds dat dit een simpele walkover wordt zeker
Als Price dit wint neem ik een Yannick de Vos UIquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Dit schokt me. En ik geloof het ook niet.quote:
Ah ja de rest is te koop iddquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Darten, bier, en dikke tieten. Meer is er niet in het leven. Die dikke tieten moet ik nog zien te regelen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Price dit wint neem ik een Yannick de Vos UI
Beiden die op het podium staan. Altijd dat gehandicapte en geforceerde juichen. Zo schijtirritant.quote:
Die vent uit je UI doet ook vaak zat debiel op het podium dus erg consequent ben je niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een act. Hij ziet veel liever MVG verliezen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij haat Kjeld in al je vezels he?
Nou vind ik een dansje doen wel van een ander kaliber dan als een debiel gaanlopen juichenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vent uit je UI doet ook vaak zat debiel op het podium dus erg consequent ben je niet.
Kwestie van genoeg frituurvoedsel eten.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Darten, bier, en dikke tieten. Meer is er niet in het leven. Die dikke tieten moet ik nog zien te regelen.
Ik heb ook niet het gevoel dat dat noodzakelijk is om deze pot te winnenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef Monolith het volgende:
Ik heb nou nog niet echt het gevoel dat MvG zo even het tempo omhoog schroeft.
Is toch ook maar gekkigheid en dat je er niet puur voor het darten bentquote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou vind ik een dansje doen wel van een ander kaliber dan als een debiel gaanlopen juichen
Ik heb helaas het metabolisme van een ECTO. Daar valt niet tegenaan te vreten.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwestie van genoeg frituurvoedsel eten.
Mja ze hoeven geen robotjes te zijn maar figuren als Cadby en Price vind ik een stuk onsympathieker dan Van den Berghquote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook maar gekkigheid en dat je er niet puur voor het darten bent
Zie ik ook niet gebeuren maar zo is het in ieder geval spannendquote:
Ik vind Cadby en Price ook irritant, maar dat komt door specifieke zaken. En niet door "als een mongool gedragen" want dat doen vrij veel dartsersquote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja ze hoeven geen robotjes te zijn maar figuren als Cadby en Price vind ik een stuk onsympathieker dan Van den Bergh
Paul de leeuw - Belle histoirequote:
Gewaagdquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Zo mijn 180 bet is ook binnen. +30 euro genot. Sloop hem nu maar Prijs.
Unibet heeft geen verstand van darten haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |