MVG eruit of Kjeld die in laatste binnenbocht op de 1000 meter onderuit gaat.quote:
Ik ook, het hele plafond gaat gewit worden hier.quote:
Gedurfdquote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen met de illusie dat het goedkomt.
MvG?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die geforceerd als een mongool gaan doen op het podium komen sowieso op mijn shitlist.
vooral dat, opgepompte....quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Nou vind ik het nog niet eens onoverkomelijk als MvG eruit gaat maar dat uitgerekend Price dan weer door moet
Ook Cadby?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die geforceerd als een mongool gaan doen op het podium komen sowieso op mijn shitlist.
Ik ga er alvast een voor je maken.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Als Price dit wint neem ik een jaar lang een Price ui
Ik kom dan een week niet meer op FOK!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Darten, bier, en dikke tieten. Meer is er niet in het leven. Die dikke tieten moet ik nog zien te regelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een primitieve mensen hier ook eigenlijk
Kjeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG eruit of Kjeld die in laatste binnenbocht op de 1000 meter onderuit gaat.
Cadby bevolkt mijn complete shitlist en een paar planeetbanen er omheenquote:
Ik vrees voor een 6-0 na de break.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Roland denkt nog steeds dat dit een simpele walkover wordt zeker
Als Price dit wint neem ik een Yannick de Vos UIquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |