ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.
Thnx all jullie zijn lief
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenmaar we zijn er voor elkaar in voor en tegenspoed
De Top 2000 reeks
Durf ik niet te zeggen, heel kort gesproken.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat Annemieke ons morgen noemen?
Nou moet ik zeggen dat ik wel meer dan alleen GH 3 genot heb...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
GH3 Genot![]()
Maar deze is ook leuk
Probeer jij maar eens een rondje 24.5 te schaatsen.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
Als schaatsen geen sport is, wat is het dan?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.
Ik schijt 7 kleuren.quote:
dit dus.. alles met een lach en een traan. en soms eenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenmaar we zijn er voor elkaar in voor en tegenspoed
De Top 2000 reeks
jawel hoor, sta te koken nuquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, nou, ikzelf dus ook![]()
Avond KoenAlles goed?
Formule 1 ook niet.quote:
Ja, walgelijkquote:
Dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Top 2000 reeks
En wat schaft de pot straks?quote:
Ja ik kan ook wel op ongeveer zoveel komenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik wel meer dan alleen GH 3 genot heb...
Heb er hier 7 staan totaal
Aan mijn voeten geen noren.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een rondje 24.5 te schaatsen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Formule 1 ook niet.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als schaatsen geen sport is, wat is het dan?
Eensch,quote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel op ongeveer zoveel komenGH3 blijft de beste though!
Soms kun je jou opeens gewoon zomaar niet meer waarderenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
Haters gonna hate, maar deze vind ik de beste versie![]()
Ja, wie verlaat dan ook dit topicquote:
Zeg dat het niet zo isquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is een beetje alsof Disturbed hoger staat dan S&G.
Geldt/Gold ook voor Darts toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.
Korfbalquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.
Nou en.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Weet je wat een topvorm die coureurs hebben
Een Call TV classicquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur Ik Leef Niet Meer Voor JouWat een feest
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef ShinyStar het volgende:
De laatste van de 3 Feeling Good's gelukkig maar weer.
Dat is wel een goeie van Borsatanquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik beschouw darten niet als een sport.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:55 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Geldt/Gold ook voor Darts toch?
Zeg me... dat het niet wáár isquote:
Gekkie. Die griepepidemie heeft je flink te pakken.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Frank Boeijen genotquote:Op woensdag 27 december 2017 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg me... dat het niet wáár is
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hij ligt flink te ijlenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gekkie. Die griepepidemie heeft je flink te pakken.
Ik ga hem sowieso helemaal meezingen.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gekkie. Die griepepidemie heeft je flink te pakken.
rijst en kliekjes van kerstdiner 2e kerstdagquote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En wat schaft de pot straks?
Jij snaptquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al greenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Terug naar de core business van dit topic. Koudspel weer in aantocht.
27 december 18-19 uur
1260 Off The Wall Michael Jackson
1259 Ik Leef Niet Meer Voor Jou Marco Borsato
1258 Broken Wings Mr. Mister
1257 This Town Niall Horan
1256 Long As I Can See The Light Creedence Clearwater Revival
1255 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay
1254 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt
1253 Mercy Muse
1252 Let's Stay Together Al Green
1251 Clown Emeli Sandé
1250 Ich Bin Wie Du Marianne Rosenberg
1249 Move On Up Curtis Mayfield
Niet voor de familie Karhof.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |