Aan mijn voeten geen noren.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een rondje 24.5 te schaatsen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Formule 1 ook niet.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als schaatsen geen sport is, wat is het dan?
Eensch,quote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel op ongeveer zoveel komenGH3 blijft de beste though!
Soms kun je jou opeens gewoon zomaar niet meer waarderenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
Haters gonna hate, maar deze vind ik de beste versie![]()
Ja, wie verlaat dan ook dit topicquote:
Zeg dat het niet zo isquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is een beetje alsof Disturbed hoger staat dan S&G.
Geldt/Gold ook voor Darts toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.
Korfbalquote:Op woensdag 27 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bezigheid die wordt gedomineerd door een nationaliteit en totaal niet leeft op bepaalde landen na. Ik steek nog liever een geurkaars aan om daar vijf uur naar te kijken. Dan heb je meer entertainment dan in het hele schaatsen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |