Ja, nou, ikzelf dus ookquote:
Dat moet haast wel, anders ga je geen 6 uur in de wachtrij staanquote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus, ik ga iets schokkends zeggen;
Dat café is niet leuk, maar op de wachtplaats gebeurt het.
Doe ik ook. En dan af en toe aantekeningen maken of delen tekst markeren.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeg, lees eens posts van anderen
Hergebruikt papierquote:
Schaatsen is een bazensportquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
Je daalt nu in mijn achting.
Ik ga overigens het café ook niet in, ik was voor andere redenen bij B&G vandaag. Maar echt, die sfeerwisseling is zo 'night and day'. Niet normaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e is open deur, 2e gelukkig maar!
Schaatsen is geen sport.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schaatsen is een bazensport
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knufje![]()
GH3 Genotquote:
Darten is geen sportquote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
gaat Annemieke ons morgen noemen?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga overigens het café ook niet in, ik was voor andere redenen bij B&G vandaag. Maar echt, die sfeerwisseling is zo 'night and day'. Niet normaal.
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.
Thnx all jullie zijn lief
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenmaar we zijn er voor elkaar in voor en tegenspoed
De Top 2000 reeks
Durf ik niet te zeggen, heel kort gesproken.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat Annemieke ons morgen noemen?
Nou moet ik zeggen dat ik wel meer dan alleen GH 3 genot heb...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
GH3 Genot![]()
Maar deze is ook leuk
Probeer jij maar eens een rondje 24.5 te schaatsen.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
Als schaatsen geen sport is, wat is het dan?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.
Ik schijt 7 kleuren.quote:
dit dus.. alles met een lach en een traan. en soms eenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach zo is het hier al jaar en dag.. we kunnen een hoop flauwe grappen makenmaar we zijn er voor elkaar in voor en tegenspoed
De Top 2000 reeks
jawel hoor, sta te koken nuquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, nou, ikzelf dus ook![]()
Avond KoenAlles goed?
Formule 1 ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |