420 Blaze it.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Pfff zie net dat ik al over de 400 posts zit vandaag, volgens mij een record voor mij
dit jaar?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit topic is ook al een paar keer genoemd in de show toch
Gisteren had ie er 461, en vandaag is nog lang niet overquote:Op woensdag 27 december 2017 17:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gisteren had je er meer toch
Nou ja, de dag is nog niet om natuurlijk. Maar gisteren was wel Kerst.
Naja wel op driekwart, want er wordt gerekend van middernacht tot middernachtquote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gisteren had ie er 461, en vandaag is nog lang niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij ook niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is me echt nog nooit opgevallen
ik geloof het graag. Niet gezien, maar genoeg in andere docu's. En toch blijft het een nare schreeuwerd in mijn ogenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:44 schreef peaceman het volgende:
Die docu over Janis was mooi, maar oh zo triest
Ik had het gevoel dat het 1x werd benoemd jaquote:Op woensdag 27 december 2017 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit topic is ook al een paar keer genoemd in de show toch
Gaat ie doneren?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk, de burgemeester van Apeldoorn is in het top 2000 café.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
dat valt mee, er zijn users die zonder top 2000 al 2000 posts halen op een dagquote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Pfff zie net dat ik al over de 400 posts zit vandaag, volgens mij een record voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |