quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Oef... das minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte ermee
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
sterkte meid! Hopelijk kunnen we je wat afleiden met wat onzin...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en er waren al 2 andere dingen in de familie de nogal heftig zijn, dus beetje veel allemaal bij elkaar.
Dankjulliewel
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Ach jeetje, sterkte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Van 6 uur wachten word je vanzelf melig, I guess?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus, ik ga iets schokkends zeggen;
Dat café is niet leuk, maar op de wachtplaats gebeurt het.
dan heb je ook wel even wat beters te doen dan hier rondhangen neem ik aan, al kan het misschien ook heel even de zinnen verzetten natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en er waren al 2 andere dingen in de familie de nogal heftig zijn, dus beetje veel allemaal bij elkaar.
Dankjulliewel
1e is open deur, 2e gelukkig maar!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sterkte meid! Hopelijk kunnen we je wat afleiden met wat onzin...
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Gewoon waar kinderen bij zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
wat gebeurt daar op de wachtplaats?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja schaam jequote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
279 posts maar volgens die stats....
Das echt weinig
zo zijn we hier allemaal wel. Zelfs Oscar.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.
Thnx all jullie zijn lief
Eet smakelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, daar is mijn avondeten. Tot ooit!
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Hij heeft denk in Annemiek proberen te palen... of op z'n minst 2nd base geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Das echt weinig
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Eetsequote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, daar is mijn avondeten. Tot ooit!
Waarom moeten we lief zijn voor Hestia?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo zijn we hier allemaal wel. Zelfs Oscar.
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik dacht wel aan een ontmaagding of ietsquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij heeft denk in Annemiek proberen te palen... of op z'n minst 2nd base geprobeerd
arm oerwoud!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.
ik ben meer van je gewendquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Das echt weinig
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat gebeurt daar op de wachtplaats?
Veel kwaliteit zal het niet zijn... maar altijd wel beter dan 50 Shadesquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja zeg, lees eens posts van anderenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom moeten we lief zijn voor Hestia?
49ste met 98 postsquote:Op woensdag 27 december 2017 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)cabjdg&tab=tab_table
Schaatsenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Zometeen kijken hoe ik dit kan combineren met schaatsen kijken.
Technologisch geen probleem, maar zonder geluid is wel minder
Ja, nou, ikzelf dus ookquote:
Dat moet haast wel, anders ga je geen 6 uur in de wachtrij staanquote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Doe ik ook. En dan af en toe aantekeningen maken of delen tekst markeren.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeg, lees eens posts van anderen
Hergebruikt papierquote:
Schaatsen is een bazensportquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
Je daalt nu in mijn achting.
Ik ga overigens het café ook niet in, ik was voor andere redenen bij B&G vandaag. Maar echt, die sfeerwisseling is zo 'night and day'. Niet normaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e is open deur, 2e gelukkig maar!
Schaatsen is geen sport.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schaatsen is een bazensport
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knufje![]()
GH3 Genotquote:
Darten is geen sportquote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
gaat Annemieke ons morgen noemen?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga overigens het café ook niet in, ik was voor andere redenen bij B&G vandaag. Maar echt, die sfeerwisseling is zo 'night and day'. Niet normaal.
Uitstekende post. Ik kijk alweer met afgrijzen naar februari als die non-sport wordt uitgemolken door man en macht.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |