20 posts in 6 uur moet je makelijk reddenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja wel op driekwart, want er wordt gerekend van middernacht tot middernacht
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Ow sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yup.quote:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onlogisch 4045 posts.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt mee, er zijn users die zonder top 2000 al 2000 posts halen op een dag
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee... da's effe een partij naar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
"Cry baby", heel toepasselijk nu.sippigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Morgen gaat sowieso een stuk minder worden, ik ga om 4 uur 's nachts vanavond weg om te werken naar Haarlem, dan kan ik heen en terug een beetje in de bus tukken.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gisteren had je er meer toch
Nou ja, de dag is nog niet om natuurlijk. Maar gisteren was wel Kerst.
dat mag dan wel weer! Morgenmiddag Annemiek!quote:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Zou hij ook 5 uur in de rij hebben gestaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk, de burgemeester van Apeldoorn is in het top 2000 café.
quote:
Ja en er waren al 2 andere dingen in de familie de nogal heftig zijn, dus beetje veel allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]succes ermee... da's effe een partij naar
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Oei, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |