Ja en beter draaien ze die versie ook.quote:
Ademnoodquote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet de lijst van de eerste jaren er eens op naslaan. Hollenboer idd, maar ook Met de vlam in de pijp, Ademnood en dat soort 90's bagger in de lijst
Kan met allebei prima levenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Unchained Melody
Wat een godennummer is dat.
Pist het daar ook uit de lucht?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef Zorro het volgende:
Even wat kattebakvulling halen. Dat jullie het weten, al heb je er niks aan verder.
De eerste editie stond Starless erin, daarna heel lang niet tot 3 jaar geleden.. en nu is hij er weer uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet de lijst van de eerste jaren er eens op naslaan. Hollenboer idd, maar ook Met de vlam in de pijp, Ademnood en dat soort 90's bagger in de lijst
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens de TV is dit Anouk met Jerusalem
Dat verklaart de verwarring idd welquote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis allebei Joods... dus ach....
KvK heeft er jarenlang ingestaanquote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ademnood
Kun je nog beter K3 in de lijst hebben.
Ja eensquote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja en beter draaien ze die versie ook.
en dan klagen we nu over bagger, jezus zeg. Despacito is er een meesterwerk bijquote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ademnood
Tight Fit met The Lion Sleeps Tonight als muzikaal hoogstandje voor mij.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef MielMonteur het volgende:
Gaan we het weer over geboorteplaten hebben? Die had ik gisteren al ingezet
Ik vind de Lijst oprecht ook beter nu dan in het begin. Wel wat toffe oude nummers weg, maar ook genoeg goeds ervoor in de plaats gekomen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef alopio het volgende:
[..]
en dan klagen we nu over bagger, jezus zeg. Despacito is er een meesterwerk bij
Dit iddquote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
Haters gonna hate, dit is een meesterwerk van Anouk![]()
Ademnood is wel een guilty pleasure. Maar ik kwam pareltjes tegen als Solid HarmoniE en No Mercy.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ademnood
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Het is geen Birds, maar deze is ook goed!
quote:
quote:
eens hoor, toen werd alle goede jaren '80/'90 muziek genegeerd...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de Lijst oprecht ook beter nu dan in het begin. Wel wat toffe oude nummers weg, maar ook genoeg goeds ervoor in de plaats gekomen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummer over de HOOFDSTAD van ISRAEL dit
Geert heeft er op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
#toosoonquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagd.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft best wel wat goede nummers maar het jammere is dat vooral in deze lijst iedereen op de klote nummers stemt. Together Alone en I Live For You zijn 2 voorbeelden van pareltjes die zowat niemand kent.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:41 schreef ShinyStar het volgende:
Anouk heeft wel een paar aardige songs, deze kan er ook mee door.
Gewaagde uitspraak weer Mexquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Together Alone en Good God zijn haar mooiste liedjes denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat goede nummers maar het jammere is dat vooral in deze lijst iedereen op de klote nummers stemt. Together Alone en I Live For You zijn 2 voorbeelden van pareltjes die zowat niemand kent.
Two cities one break genotquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga niet happen, Mex.
Idd jaquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom Petty
Inmiddels WEL met wings
Jammer genoeg welquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom Petty
Inmiddels WEL met wings
Hij gebruikte de Dodenbonus dit jaar...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef asco het volgende:
Iemand een idee waarom dit wat oudere nummer zo hoog binnenkomt?
Bedankt voor deze nuttige informatie, deze had ik net nodig voor mijn, uhm, werkstuk. Studeren hequote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een lekker wijf in die Tel Aviv Jerusalem reclame, moet gezegd worden
voor meer info verwijs ik U door naar showtimer
Dat was naast TOM wel het hoogtepunt van de Giro afgelopen jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat we volgend jaar het nummer van de Ronde van Azerbeidjan er instemmenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Free fallin' is zelfs weer terug binnen op 763quote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef asco het volgende:
Iemand een idee waarom dit wat oudere nummer zo hoog binnenkomt?
FF coveren Breakdown van TP regelmatig.quote:
Bedoel je deze:quote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje laat maarquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu het favoriete liedje van mensen die het niet zo eens zijn met Jerusalem als hoofdstad.
Nee, die waren met Paul, dit zijn the heartbreakersquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom Petty
Inmiddels WEL met wings
Die zal volgend jaar wel in een .... belanden als de bonus is uitgewerkt.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Free fallin' is zelfs weer terug binnen op 763
Eurosportquote:Op woensdag 27 december 2017 16:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was naast TOM wel het hoogtepunt van de Giro afgelopen jaar
Joh.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, die waren met Paul, dit zijn the heartbreakers
HOME OF CYCLINGquote:
Gezellig met Jose Been en Bobby Trakselquote:
Tomquote:Op woensdag 27 december 2017 16:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was naast TOM wel het hoogtepunt van de Giro afgelopen jaar
Jeroen Vanbelleghem en Miesjel Cornelissen. Genieten hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezellig met Jose Been en Bobby Traksel
Voor sommige andere sporten is het best prima maar voor wielrennen is het echt kutquote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tom
Overigens moet Eurosport dood
Terechte klachtquote:Op woensdag 27 december 2017 16:47 schreef djenneke het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen
ach kan ook morgen hequote:Op woensdag 27 december 2017 16:47 schreef djenneke het volgende:
Snap ikquote:Op woensdag 27 december 2017 16:47 schreef djenneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |