Together Alone en Good God zijn haar mooiste liedjes denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat goede nummers maar het jammere is dat vooral in deze lijst iedereen op de klote nummers stemt. Together Alone en I Live For You zijn 2 voorbeelden van pareltjes die zowat niemand kent.
Two cities one break genotquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga niet happen, Mex.
Idd jaquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom Petty
Inmiddels WEL met wings
Jammer genoeg welquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom Petty
Inmiddels WEL met wings
Hij gebruikte de Dodenbonus dit jaar...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef asco het volgende:
Iemand een idee waarom dit wat oudere nummer zo hoog binnenkomt?
Bedankt voor deze nuttige informatie, deze had ik net nodig voor mijn, uhm, werkstuk. Studeren hequote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een lekker wijf in die Tel Aviv Jerusalem reclame, moet gezegd worden
voor meer info verwijs ik U door naar showtimer
Dat was naast TOM wel het hoogtepunt van de Giro afgelopen jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat we volgend jaar het nummer van de Ronde van Azerbeidjan er instemmenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |