Ik vind de Lijst oprecht ook beter nu dan in het begin. Wel wat toffe oude nummers weg, maar ook genoeg goeds ervoor in de plaats gekomen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef alopio het volgende:
[..]
en dan klagen we nu over bagger, jezus zeg. Despacito is er een meesterwerk bij
Dit iddquote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
Haters gonna hate, dit is een meesterwerk van Anouk![]()
Ademnood is wel een guilty pleasure. Maar ik kwam pareltjes tegen als Solid HarmoniE en No Mercy.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ademnood
Kun je nog beter K3 in de lijst hebben.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Het is geen Birds, maar deze is ook goed!
quote:
quote:
eens hoor, toen werd alle goede jaren '80/'90 muziek genegeerd...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de Lijst oprecht ook beter nu dan in het begin. Wel wat toffe oude nummers weg, maar ook genoeg goeds ervoor in de plaats gekomen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummer over de HOOFDSTAD van ISRAEL dit
Geert heeft er op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
#toosoonquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagd.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft best wel wat goede nummers maar het jammere is dat vooral in deze lijst iedereen op de klote nummers stemt. Together Alone en I Live For You zijn 2 voorbeelden van pareltjes die zowat niemand kent.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:41 schreef ShinyStar het volgende:
Anouk heeft wel een paar aardige songs, deze kan er ook mee door.
Gewaagde uitspraak weer Mexquote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |