They can't hurt us now!quote:Op woensdag 27 december 2017 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pijn van de rest van het uur is bijna weg
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
R. Wood van E.L.O. speelt ook bij de Stones toch?
Ah, die is van War of the Worlds toch?quote:
Rainbow's live album is ook echt net zo goed als In japan vind ikquote:Op woensdag 27 december 2017 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Made in Japan is één van mijn favoriete live-lp's
Dit is idd dé versie.quote:
Ja nou, omdat je het zo uitdrukkelijk vraagt dan.quote:
#METOOquote:
Nee dat is die pianist uit Noord-Nederlandquote:Op woensdag 27 december 2017 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, die is van War of the Worlds toch?
Held! Die had ik ook wel een keertje live willen zienquote:Op woensdag 27 december 2017 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit naar Patti geweest in Paradiso, zag ik haar onverwacht twee weken later weer als voorprogramma van Neil Young
Everlong.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste van de Foo's in de lijst denk ik zo
Nooit geweten dat hij uit Drenthe komtquote:Op woensdag 27 december 2017 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is die pianist uit Noord-Nederland
Everlong is toch ook wel Genot hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foo Fighters zijn meer eenquote:
Everlongquote:Op woensdag 27 december 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeiend.quote:
Positief verrast door ze. In 2012 op Lowlands was het niet veel, maar vermoedelijk waren ze bevangen door de hitte. Dit jaar vele malen beterquote:Op woensdag 27 december 2017 14:50 schreef ShinyStar het volgende:
Foooo Fighters. Gezien op Werchter dit jaar. Geweldig optreden was dat. Dave Grohl blijft een held. Niet mijn favoriet van ze, maar lekker nummertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |